  • 1. Data: 2008-10-13 16:44:41
    Temat: Ukraina zapobiega kryzysowi... ;)
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Bank centralny Ukrainy zakazał wycofywania pieniędzy z lokat
    (PAP, dd/13.10.2008, godz. 14:15)

    Narodowy Bank Ukrainy (NBU) wydał zakaz przedterminowego wycofywania
    pieniędzy z lokat bankowych - poinformowano w biurze prasowym NBU.

    "Ograniczenia te nie dotyczą, oczywiście, rachunków bieżących" -
    powiedziała przedstawicielka NBU, prosząc o zachowanie anonimowości. Nie
    potrafiła przy tym określić, jak długo będą obowiązywały decyzje w sprawie
    lokat.

    NBU polecił także ukraińskim bankom, by wahania między kursem kupna i
    sprzedaży walut nie przekraczały 5 procent.

    Kroki te podjęto, by "zneutralizować wpływy zewnętrznego kryzysu
    finansowego i nie dopuścić do paniki na rynku finansowym" - powiedziała
    przedstawicielka NBU.

    Zdaniem gazety "Kommiersant-Ukraina" tylko w ciągu ostatniego tygodnia
    Ukraińcy wypłacili z banków 3 miliardy dolarów, przechowywanych na lokatach
    terminowych.

  • 2. Data: 2008-10-13 16:57:18
    Temat: Re: Ukraina zapobiega kryzysowi... ;)
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "MK" <m...@i...pl>

    Niektorzy wiedza, ze kryzys na Ukrainie jest juz od dawna.A teraz jeszcze
    dochodzi wycofywanie sie zagranicy. Inflacja jest duza.
    Ale kolejny sygnal na wzrost paniki swiatowej jest. Nie kazdy sie przeciez
    musi
    znac na obecnej kondycji gospodarczej i finansowej Ukrainy.

    Pester

  • 3. Data: 2008-10-13 19:30:27
    Od: "A" <p...@p...onet.pl>

    >      Narodowy Bank Ukrainy (NBU) wydał zakaz przedterminowego wycofywania
    > pieniędzy z lokat bankowych - poinformowano w biurze prasowym NBU.

    Sporo juz komentarzy internautów w necie. Są śmieszne jak ta :

    [...]WYPŁACAJCIE!!!!

    Ludzie macie oszczędności w bankach 1000, 10 000, czy milion wypłacajcie...bo
    zostaniecie z niczym. Nie słuchajcie tych forumowych uspokajaczy...wycofujcie
    zanim będzei zbyt poźno i obudzicie się z ręką w nocniku i zostaniecie na
    lodzie a Ci którzy Was teraz uspokajają zostaną z Waszą kasą, albo mają
    kredyty oparte na Waszej kasie.....Pomyślcie czy te ochłapy jakie daje Wam
    bank są adekwatne do strat jakie poniesiecie gdy kryzys dotrze do nas i uderzy
    z wielkim impetem właśnie w Was...posdro

    ~banc , 13.10.2008 20:40 [...]

    Ale groźne info to odpowiedzi temu panikarzowi

    [...]heheheh kolejny koleś co na kredycie siedzi i boi sie, że jak zaczną
    wypłacać TO kredycik trzeba bedzie oddać, masz rację "banc" ja i wielu moich
    znajomych już wypłaciliśmy nie mówię ,że bezproblemowo ale udało się ale z
    gotóweczką w bankach jest cieniutko!!!!!!!!!!!!!!!

    ~Martin , 13.10.2008 21:06 [...]

    oraz

    [...]Mi też się jakoś udało, w trzech ratach, ale jednak. Życzę powodzenia tym
    ostatnim, którzy się tam wybiorą.

    ~murisa , 13.10.2008 21:13 [...]

    TYM DWÓM OSTATNIM WIERZĘ. Teraz sporo zalezy od tego czy usmany mają jeszcze
    jakiegoś trupa w szafie, którego za chwilę wyrzucą. Bo jeszcze jedna bardzo
    zła informacja i mamy panikę.

    A.

  • 4. Data: 2008-10-13 20:04:45
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    W momencie, kiedy w banku zaczynaja sie pojawiac ludzie z reklamowkami chcac
    wyplacic 65.000 euro to chyba rzeczywiscie panika jest. I jeszcze w
    pretensjach, ze nie mozna, bo nie bylo awizowane.

    Prawda jest, iz masa osob wyplaca, szczegolnie waluty. Ale tez masa po
    zamianie ich na zlotowki wplaca ponownie.

  • 5. Data: 2008-10-13 20:31:14
    Od: "A" <p...@p...onet.pl>

> [...]

    > Prawda jest, iz masa osob wyplaca, szczegolnie waluty. Ale tez masa po
    > zamianie ich na zlotowki wplaca ponownie.

    Coś zmyślasz. Ktoś kto ma 65 k euro nie może być idiotą. Szczególnie z
    reklamówką i jeszcze zamieniać na PLN.

    A.

  • 6. Data: 2008-10-13 20:37:06
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Coś zmyślasz. Ktoś kto ma 65 k euro nie może być idiotą. Szczególnie z
    > reklamówką i jeszcze zamieniać na PLN.

    Zdziwilbys sie. Nie jest to pierwszy przypadek, gdy do banku
    przychodzi/wychodzi osoba z gotowka rzedu cwierc miliona, bynajmniej nie w
    towarzystwie ochroniarzy :-) A co do walut to porownaj % na kontach
    walutowych i zlotowych, a dowiesz sie skad pomysl na zamiane. Szczegolnie,
    iz mamy kryzys w USA, a jeszcze nie w PL, co moze wkrotce spowodowac
    oslabienie $.

  • 7. Data: 2008-10-14 15:55:22
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Szymon napisał(a) w wiadomości: ...

    >Zdziwilbys sie. Nie jest to pierwszy przypadek, gdy do banku
    >przychodzi/wychodzi osoba z gotowka rzedu cwierc miliona, bynajmniej nie w
    >towarzystwie ochroniarzy :-)

    Ale do przewalutowania nie musisz brać pieniędzy do ręki (reklamówki).
    A do innego banku przelew kosztuje kilka zł.

    > A co do walut to porownaj % na kontach
    >walutowych i zlotowych, a dowiesz sie skad pomysl na zamiane. Szczegolnie,
    >iz mamy kryzys w USA, a jeszcze nie w PL, co moze wkrotce spowodowac
    >oslabienie $.

    W sumie racja ale 2,10 PLN/USD niedawno już było - umocnienie PLN
    i osłabienie USD. Wątpię czy szybko dojdzie do takiego poziomu.
    Arek

  • 8. Data: 2008-10-15 00:06:23
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Dnia 13.10.2008 A <p...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Coś zmyślasz. Ktoś kto ma 65 k euro nie może być idiotą.

    Dlaczego?