  • 1. Data: 2008-10-13 13:12:00
    Temat: Czym lepiej zapłacić za podróż samolotem za granicę?
    Od: " Bartol Partol" <b...@g...pl>

    Złotą VISA/MC Millenium czy złotą VISA Citi? O ile Millenium informuje o
    ubezpieczeniach na swojej stronie, o tyle Citi pisze jakieś ogólne i
    nieprzydatne bzdety. A regulaminu ni uja znaleźć nie mogę. Wie ktoś?

    Millenium ma tak:
    Śmierć w podrózy w następstwie nieszczęśliwego wypadku 100.000 zł
    Podróż - opóźnienie lotu 300 &#8364;
    Całkowita trwała niezdolność do pracy w następstwie nieszczęśliwego wypadku
    podczas podróży 100.000 zł
    Podróż - utrata bagażu 450 &#8364;
    Koszty leczenia - leczenie szpitalne 30.000 &#8364;
    Assistance - transport chorego do Polski 200.000 zł
    Koszty leczenia - leczenie ambulatoryjne 1 200 &#8364;
    Assistance - transport członka rodziny Ubezpieczonego 12 500 zł
    Koszty leczenia - leczenie dentystyczne 100 &#8364;

    Bartol

  • 2. Data: 2008-10-14 18:59:41
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 13 Paź, 15:12, " Bartol Partol" <b...@g...pl>
    wrote:
> [...]
    > Assistance - transport członka rodziny Ubezpieczonego 12 500 zł
    > Koszty leczenia - leczenie dentystyczne 100 &#8364;

    Zdecydowanie Citi.
    Porównaj sobie warunki i sumy ubezpieczenia. Citi bije na głowę
    Millennium.
    Citi na swojej stronie podaje więcej informacji niż tylko ogólne
    bzdety, tylko trzeba trochę się wysilić i poszukać.
    http://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue/
    karty/nota_inf_p_bezp.pdf?prID=10003014

  • 3. Data: 2008-10-16 12:57:29
    Od: " " <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    k...@g...pl <k...@g...pl> napisał(a):

    > Zdecydowanie Citi.
    > Por=F3wnaj sobie warunki i sumy ubezpieczenia. Citi bije na g=B3ow=EA
    > Millennium.
    > Citi na swojej stronie podaje wi=EAcej informacji ni=BF tylko og=F3lne
    > bzdety, tylko trzeba troch=EA si=EA wysili=E6 i poszuka=E6.
    > http://www.online.citibank.pl/retail/files/citiblue/
    karty/nota_inf_p_bezp.p=
    > df?prID=3D10003014

    O, dzięki. Nie mogłem znaleźć, bo serwis jakiś taki zakręcony mają.