  • 1. Data: 2008-10-13 09:40:40
    Temat: MÓJ RAPORT Z BIK-U LICZY... 361 STRON !!!
    Od: "Bonanza" <b...@w...pl>

    :)

  • 2. Data: 2008-10-13 10:08:11
    Temat: Re: MÓJ RAPORT Z BIK-U LICZY... 361 STRON !!!
    Od: "Włodziu" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Bonanza" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gcv5i1$rbs$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > :)

    Jesteś pewnie szpiegiem, że masz takie zaiteresowanie ;))

    P.S.
    Sory, że się podepnę, ale gdzie można zamówić taki raport i ile to
    kosztuje??

  • 3. Data: 2008-10-13 10:33:23
    Od: Piotr <p...@W...pl>

    http://www.bik.pl/

  • 4. Data: 2008-10-13 12:35:18
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    Piotr pisze:

    > http://www.bik.pl/

    A czym się różni raport standard od raportu plus (oprócz ceny)?

    Grzexs

  • 5. Data: 2008-10-13 12:42:48
    Od: gollum <o...@r...pl_NOSPAM>

    Bonanza pisze:
    > :)

    LOL... to chyba paczką Ci go przysłali ;)
    ja miałem ostatnio 46 stron i już mi się wydawało, że to dużo.

  • 6. Data: 2008-10-13 14:07:54
    Od: "Bonanza" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Włodziu" <w...@w...pl> napisał w

    > Jesteś pewnie szpiegiem, że masz takie zaiteresowanie ;))

    Nie, po prostu mam aktywnych 36 kredytow. :)
    I wszedzie mam "zerówki"!!! :)

  • 7. Data: 2008-10-13 14:35:20
    Od: "Filip Lach" <f...@W...gazeta.pl>

    gollum <o...@r...pl_NOSPAM> napisał(a):

    > LOL... to chyba paczką Ci go przysłali ;)
    > ja miałem ostatnio 46 stron i już mi się wydawało, że to dużo.
    raporty puchną ;-)
    A ku mojemu zdziwieniu Nordea nie zgłosiła do niego mojego hipo...

  • 8. Data: 2008-10-13 14:51:13
    Od: gollum <o...@r...pl_NOSPAM>

    > A ku mojemu zdziwieniu Nordea nie zgłosiła do niego mojego hipo...

    U mnie Polbank sie nie wpisał, no ale nie z hipotecznym... :) A nie
    wpisany hipo to dość dobra rzecz, mimo wszystko.

  • 9. Data: 2008-10-13 16:55:00
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "gollum" <o...@r...pl_NOSPAM> wrote in message
    >A nie wpisany hipo to dość dobra rzecz, mimo wszystko.

    Jeżeli jest dobrze spłacany, to podnosi Twój rating przy kolejnych
    kredytach. A to się może kiedyś przydać.

    MichalL

  • 10. Data: 2008-10-13 19:38:01
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bonanza pisze:
    > :)

    Ja mam w BIK niezamknieta tylko KK Raiffeisen (normalnie dawno
    zamknieta). Reszta sie chyba zgadza (nadal tego nie przeczytalem dokladnie).

    --
    Mithos