  • 1. Data: 2008-10-13 13:44:44
    Temat: Polbank... Ciezkie dni...
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    ...dostają zadyszki. Wiekszosc ich wnioskow "stoi" w analizie...

    A dwa lata temu bylo tak dobrze... Kredyt na Miare za 9,9%...

  • 2. Data: 2008-10-13 13:55:49
    Temat: Re: Polbank... Ciezkie dni...
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

    > ...dostają zadyszki. Wiekszosc ich wnioskow "stoi" w analizie...

    i dobrze że dwa razy obejrzą złotówkę zanim wydadzą, swoją drogą ten bank
    zrobił obrót o 180st.

    Ciekawe dlaczego? może faktycznie kroją się jakieś kłopociki?

    A może wypowiedziałby się pracownik banku?

  • 3. Data: 2008-10-13 13:59:01
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "Auto" <m...@w...pl> napisał

    > Ciekawe dlaczego? może faktycznie kroją się jakieś kłopociki?
    >
    > A może wypowiedziałby się pracownik banku?

    Dla przykladu:
    Z Polbanku wypływaja depozyty (zamiast wplywac).

    Jakby to powiedzial pracownik Polbanku:

    "Ten cholerny GETIN zabiera nam kase!"

  • 4. Data: 2008-10-13 14:01:05
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "Auto" <m...@w...pl> napisał

    > Ciekawe dlaczego? może faktycznie kroją się jakieś kłopociki?
    >
    > A może wypowiedziałby się pracownik banku?

    A Grecja nie jest juz tak hojna...

  • 5. Data: 2008-10-13 14:08:36
    Od: "Auto" <m...@w...pl>

    > Jakby to powiedzial pracownik Polbanku:
    >
    > "Ten cholerny GETIN zabiera nam kase!"

    To niech robią oszczędnościowe na 7% i mają po kłopocie, stawka 7% jest już
    praktycznie rynkową (patrz WIBOR3M)

  • 6. Data: 2008-10-15 08:16:31
    Od: p7nntp <a...@g...pl>

    On Mon, 13 Oct 2008 16:08:36 +0200, Auto wrote:

    > To niech robi? oszczedno?ciowe na 7% i maj? po k?opocie, stawka 7% jest
    > ju? praktycznie rynkow? (patrz WIBOR3M)

    To ja przypomne sie ze swoim problemikiem. Z tego co mi powiedziala
    pracownica miejskiego RK zajmujaca sie bankowoscia, Polbank przestal od
    wakacji odpowiadac na JAKIEKOLWIEK zapytania Rzecznika. :\

    Niech to sie wreszcie odetka. :\

    --
    www.unix.pl/p7