  • 1. Data: 2008-10-13 09:46:50
    Temat: PeKaO BH SA, a splata w walucie.
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jakoś nie wyszperałem, czy w obecnym PeKaO BH SA (dawny BPH Bank Hipoteczny) możliwa
    jest spłata kredytu CHF (USD) bezpośrednio
    walutą obcą frankami (dolarami)?

    Ostanie ich kursy walut z 10.10.2008 to:

    CHF 2,3313 2,4362
    EUR 3,5418 3,7011
    USD 2,6130 2,7305

    a przechodząc obok paru kantorów miałem wrazenie na oko, że waluty były sporo (nie o
    ułamek procenta, ale nawet około 18 groszy)
    tańsze.
    THX

  • 2. Data: 2008-10-13 11:03:31
    Temat: Re: PeKaO BH SA, a splata w walucie.
    Od: "VincentVega" <h...@g...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > a przechodząc obok paru kantorów miałem wrazenie na oko, że waluty były
    > sporo (nie o ułamek procenta, ale nawet około 18 groszy)

    Ale te 18 groszy niżej to chyba nie w piatek widziałeś tylko pare dni
    wcześniej ? Bo w piatek ceny podane przez Ciebie należały do normy.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2008-10-13 12:21:31
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Dzień później czyli w sobotę, na lotnisku, to specyficzne miejsce dla kursów walut
    ;-)
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2008-10-13 13:03:39
    Od: "VincentVega" <h...@g...pl>

    > Dzień później czyli w sobotę, na lotnisku, to specyficzne miejsce dla
    > kursów walut ;-)
    > JaC

    I wszystko jasne ;-)

  • 5. Data: 2008-10-13 21:08:28
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    > Jakoś nie wyszperałem, czy w obecnym PeKaO BH SA (dawny BPH Bank
    > Hipoteczny) możliwa jest spłata kredytu CHF (USD) bezpośrednio
    > walutą obcą frankami (dolarami)?

    Nie.

    Thomas

  • 6. Data: 2008-10-14 12:27:58
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    To jest chyba sprawa do regulacji ustawowej: ustawa (akurat chyba niezły czas na
    wprowadzenie)powinna nakazywać bankom przyjmowanie
    waluty przy kredytach denominowanych.
    No bo skoro hipoteka w KW jest zapisana w walucie?
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2008-10-24 07:11:24
    Od: " 666" <u...@w...eu>