  • 1. Data: 2008-10-13 17:38:57
    Temat: Jakie banki maja w ofercie bezplatne konta?
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    Witam

    Jakie banki maja w ofercie bezplatne konta (pakiet ROR+karta) bez
    zadnych gwiazdek (typu bezplatne przy wplywach, obrocie na kartach
    itd).

    Wiem o Polbanku i mBanku. Kto jeszcze?

    Druga opcja:
    Jakie banki prowadza konta bez oplat, a pobieraja oplaty za sama karte
    (tutaj wiem o ING Direct i BZWBK<30)
    Kto jeszcze?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2008-10-13 18:32:13
    Temat: Re: Jakie banki maja w ofercie bezplatne konta?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Uzytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisal w wiadomosci
    v.googlegroups.com...

    > Jakie banki prowadza konta bez oplat, a pobieraja oplaty za sama karte
    > (tutaj wiem o ING Direct i BZWBK<30)
    > Kto jeszcze?

    Jest jeszcze konto w BZWBK do Allekarty debetowej. Pierwsze 2 lata
    gratis, a za nast. 2 lata placisz 30 zl.
    Wychodzi 1,25 zl miesiecznie, za konto z karta.

  • 3. Data: 2008-10-13 18:47:33
    Od: "Relater" <r...@o...pl>

    bezplatne to jedno a koszty korzystania z konta to drugie. Poczytaj dobrze
    regulaminy i taryfy oplat!!!!!

    Uzytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisal w
    wiadomosci news:gd0478$vh$1@news.onet.pl...

  • 4. Data: 2008-10-13 20:19:17
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Relater" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bezplatne to jedno a koszty korzystania z konta to drugie. Poczytaj dobrze
    > regulaminy i taryfy oplat!!!!!

    Używam od prawie 2 lat i nie narzekam - świetny produkt wraz z allekartą
    kredytową i linią kredytową w koncie. A koszty korzystania? W sumie to konto
    służy mi do robienia zakupów kredytówką i jako wpłacalnia. Z mBankiem tworzy
    świetny duet. Jak ktoś pomyśli to zaręczam Ci, że nawet 7 pierwszych
    przelewów jest w miesiącu bezpłatnych.

  • 5. Data: 2008-10-13 21:28:52
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > wpłacalnia. Z mBankiem tworzy świetny duet. Jak ktoś pomyśli to zaręczam
    > Ci, że nawet 7 pierwszych przelewów jest w miesiącu bezpłatnych.

    tych przelewów może być i 70...jednym sms-kodem można zaakceptować całą
    paczkę przelewów, ograniczeniem jest tylko limit transakcji i dostępne
    środki

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2008-10-14 04:34:29
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > tych przelewów może być i 70...jednym sms-kodem można zaakceptować całą
    > paczkę przelewów, ograniczeniem jest tylko limit transakcji i dostępne
    > środki

    Wydaje mi sie tez, ze mozna wpisac stalego odbiorce bez potwierdzenia sms
    (potwierdzenie stalego, ale nie za kazdym przelewem) i tez limit oraz
    dostepne srodki sa ograniczeniem wowczas.

  • 7. Data: 2008-10-14 08:03:46
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Uzytkownik "Rafal M"
    > Jakie banki maja w ofercie bezplatne konta (pakiet ROR+karta) bez
    > zadnych gwiazdek (typu bezplatne przy wplywach, obrocie na kartach
    > itd).

    > Wiem o Polbanku i mBanku. Kto jeszcze?

    DB-PBC konto inwestor,

    > Jakie banki prowadza konta bez oplat, a pobieraja oplaty za sama karte
    > (tutaj wiem o ING Direct i BZWBK<30)

    Nordea Spektrum
    Toyota Bank
    *** blad ***

  • 8. Data: 2008-10-14 14:15:21
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    no a Inteligo, mając 100 zł na koncie, opłata za kartę 0,99/msc

  • 9. Data: 2008-10-14 17:35:13
    Od: "Relater" <r...@o...pl>

    Po dzisiejszym dniu nadal jestes ich fanem??????

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:gd0ag0$n2h$1@news.onet.pl...

  • 10. Data: 2008-10-14 17:36:15
    Od: "Relater" <r...@o...pl>