  • 11. Data: 2011-09-05 08:23:37
    Temat: Re: Ukłony dla Aliora.
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Bogdan" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4e6482cc$0$2449$65785112@news.neostrada.pl...

    > Bedąc klientem Aliora to lepiej nim nie być
    > lepiej się na tym wuchodzi.
    >
    > Pozdrawiam wszystkich oprócz obsługi Aliora

    Moze ktos wreszcie ostatecznie potwierdzic czy logujac sie do swojego ror-u
    sa do wyboru te lokaty 100 dniowe czy nie ?
    - bo juz sklonny bylem otworzyc rachunek przez net ( o ile sie da bez karty)
    LOL

  • 12. Data: 2011-09-05 09:23:32
    Od: pI <u...@1...pl>

    Mon, 5 Sep 2011 10:23:37 +0200, na pl.biznes.banki, Waldek napisał(a):

> [...]

    > sa do wyboru te lokaty 100 dniowe czy nie ?
    > - bo juz sklonny bylem otworzyc rachunek przez net ( o ile sie da bez karty)

    Z tego co mi kiedyś odpisali, to bez karty się nie da, ale można ją
    zastrzec.

    --
    pI

  • 13. Data: 2011-09-05 12:12:20
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Waldek" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    > Moze ktos wreszcie ostatecznie potwierdzic czy logujac sie do swojego ror-u
    > sa do wyboru te lokaty 100 dniowe czy nie ?
    > - bo juz sklonny bylem otworzyc rachunek przez net ( o ile sie da bez karty)

    Jak się zalogujesz do swojego konta, to nie masz możliwości założenia lokaty
    100dniowej z poziomu klienta. Na rozwijanej liście nie ma opcji takiej lokaty.
    Musisz zakładac tędy https://aliorbank.pl/retail/extW34CurrencyIDeposit.d
    jak "nieklient", spoza swojego panelu użytkownika.
    Na adres email przyjdzie ci numer konta na który masz przelac kasę. Jak juz
    zaksięgują to wtedy po zalogowaniu się widzisz te założone, ale dalej nie
    możesz z konta klienta założyc następnej lokaty.

    Niesamowicie to porąbane, ale niestety to Wyższa Kultura Bankowości.

    wiatrak

  • 14. Data: 2011-09-05 17:47:04
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 05 Sep 2011 14:12:20 +0200, wiatrak napisał(a):

    > Niesamowicie to porąbane, ale niestety to Wyższa Kultura Bankowości.

    Według mnie, jak już wspomniałem, chcą nałapać przede wszystkim nowych
    klientów a o depozyty chodzi im chyba raczej w drugiej kolejności. Może
    szykują się pod młotek?

    Xenocide

  • 15. Data: 2011-09-06 11:45:24
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Czy można założyć więcej niż jedną lokatę? Jak to zrobić? Od nowa
    wypełniać wniosek?

    pzdr
    Zyga

  • 16. Data: 2011-09-06 19:02:16
    Od: Sneer <s...@n...mail>

    W dniu 2011-09-06 13:45, Zyga pisze:
    > Czy można założyć więcej niż jedną lokatę? Jak to zrobić? Od nowa
    > wypełniać wniosek?

    Tak. Ja przynajmniej nie znalazłem innej metody.

    Sneer

  • 17. Data: 2011-09-06 20:16:12
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-09-06 21:02, Sneer pisze:

    > Tak. Ja przynajmniej nie znalazłem innej metody.

    Również nie znalazłem, ale w sumie to nie ma źle ;) Jeden wniosek to
    jakieś 90 sekund więc da się przeżyć ;) No i z każdym następnym jest
    szybciej :D Dobrze że chociaż potwierdzenia przychodzą od razu... jutro
    opłacę lokaty (z RORu) i jestem ciekaw czy od razu będą widoczne na moim
    koncie czy też jakimś cudem pesele z wniosków nie powiążą się z peselem
    konta i lokaty trafią w czarną dziurę ;)

  • 18. Data: 2011-09-07 13:18:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "osa" j45v2a$io3$...@n...onet.pl

> [...]
    > od razu będą widoczne na moim koncie czy też jakimś cudem pesele z wniosków nie
    powiążą się z peselem konta i lokaty trafią w

    Czy zatem bratobójcza wojna pomiędzy Meritum i Aliorem trwać może? :)
    Z jednej strony merytorycznie, zaś z przeciwnej strony kulturowo? :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'