  • 1. Data: 2011-09-03 20:57:36
    Temat: Citi - nowa toip dla kont
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    <http://www.citibankonline.pl/retail/files/citiblue/
    konta/Tabela_Oplat_i_Prowizji_dla_kont.pdf>

    Sprawdzałem tylko Citigold (z pamięci, bo nie chciało mi się szukać
    poprzedniej taryfy do weryfikacji...):

    - wygląda na to, że usunęli darmowy Sorbnet (i to nawet dla przelewów
    powyżej 1M!). To pewnie dlatego, że za dużo korzystałem... :-(
    - pojawiło się 30zł za "Odbiór korespondencji w Oddziale" (a co to takiego?)
    - pojawiły się opłaty za powtórny wyciąg i wydruk historii rachunku oraz
    jakieś zmiany przy taryfie linii kredytowej
    - przelewy walutowe nadal darmowe :-)
    - prowadzenie konta nadal "łatwo darmowe" :-)

    W każdym razie za ten Sorbnet jestem wkurzony... :-(

    --
    MiCHA