  • 61. Data: 2002-01-07 16:10:26
    Temat: Re: Tytuł przelewu :-) [uwaga: crosspost]
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    "camokiller" <c...@h...pl> (news:a1cfv5$m9r$1@korweta.task.gda.pl):
    > &lt;img src=&quot;https://www.mbank.com.pl/gifs/logo.gif&quo
    t;&gt;

    > i nie łyknął, ale muszę jeszcze sprawdzić bo może przez copy& plaste enter
    > się gdzieś na końcu zaplątał

    Dokładnie, enter na koncu, ja to samo mialem, wykasujesz, łyknie.

  • 62. Data: 2002-01-07 16:22:05
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "inkoguto" <p...@b...pl> wrote in message
    > Prywatną czy firmową ?

    Prywatną, prywatną :-)))

    K. Kowalski

  • 63. Data: 2002-01-07 17:10:57
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "camokiller" <c...@h...pl> wrote in message
    > Może ktoś chce dostać przelew z wirusem w środku ???
    > Powiedzmy że wyśle sobie cośtam, gdzieśtam... (może klucz sesji albo co )
    >
    > Może ktoś coś ciekawego wymyśli ?

    Generalnie wychodzą bardzo fajne rzeczy :-))) Na EBANKACH też ostro się
    bawimy ;-)))
    Można poprzez <iframe> wstawiać dowolne strony (np fajnie wygląda strona
    główna inteligo.pl w serwisie mBanku :-), poprzez <script type=javascript
    src=mojplikwsieci.js></script> również można dołączać całe skrypty, które
    mogą robić cuda :-)

    K. Kowalski

  • 64. Data: 2002-01-07 17:13:46
    Od: Rafal Podeszwa <p...@t...chem.uw.edu.pl>

    camokiller wrote:

> [...]

    Errata. Wpisuje po 40 znakach miedzy cudzyslowami, ale https:// zajmuje
    pare znakow. Natepny <BR> wypadnie po kolejnych 50 znakach.

    > Z tym <BR> to fatalnie, chciałem jakiegoś małego wirusa napisać, ale w 31
    > znakach to się chyba nie zmieszczę :(

    Moze napisac taki kod, zeby w tym miejscu, gdzie wypadnie <BR> byl
    komentarz
    <!-- tu wpadnie<BR>-->

    Poza tym nie sprawdzalem, w jakiej postaci idzie to do innych bankow.
    Prawdopodobnie <BR> wstawiane jest przy tworzeniu listy operacji i do
    innych bankow byc moze Elixirem idzie bez tego.

    Pozdrawiam

    Rafal

  • 65. Data: 2002-01-07 17:25:03
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> wrote in message
    > "camokiller" <c...@h...pl> wrote in message

    > Generalnie wychodzą bardzo fajne rzeczy :-))) Na EBANKACH też ostro się
    > bawimy ;-)))

    Takiego apetytu narobiłeś, że chyba zaraz zasubskrybuje :)
    Rzuć jakimś screenem, albo kodem do wklejenia

> [...]
    > src=mojplikwsieci.js></script> również można dołączać całe skrypty, które

    No i jak się teraz może Inteligo reklamować :)))))

    Chcesz grosika ?
    Podaj numer konta , a w tytule przelewu przekierowanie na stronę Inteligo :)

    Kamil
    c...@h...pl

  • 66. Data: 2002-01-08 19:31:17
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On 05 Jan 2002 20:34:14 +0100, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    wrote:

    > ^
    >Nie 'z' ROR tylko 'na' ROR.

    <Kajam się>
    meac culpa, mea culpa, mea bardzo wielca culpa
    </Kajam się>
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)