  • 1. Data: 2002-01-03 14:15:18
    Temat: Re: PKO SA i konto VIP
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com>

    Niestety, za wyjatkiem... kasy wlasnie. A do kasy akurat zawsze sa
    najwieksze kolejki. Poza tym wszytko sie zgadza - uklony, usmiechy,
    pracownicy pamietajacy nazwisko klienta i w ogole
    T.

  • 2. Data: 2002-01-03 16:51:03
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@p...com> napisał w wiadomości
    > Niestety, za wyjatkiem... kasy wlasnie. A do kasy akurat zawsze sa
    > najwieksze kolejki. Poza tym wszytko sie zgadza - uklony, usmiechy,
    > pracownicy pamietajacy nazwisko klienta i w ogole

    A co za problem kolejka do kas ????:-)
    "U siebie": Dzwonie do miłej pani, ze za chwile będę i mówię po co przyjdę
    Jeśli mam cokolwiek do zrobienia "kasowego" to miła pani to zleci
    "koleżance" kasjerce, a ja sobie miło z nią w przyjemnym pokoju gawędzę.
    Chwile to trwa jak na sali operacyjnej tłok, ale jak któraś kasjerka
    dokończy obsługę aktualnego klienta, to "robi" mnie (następny w kolejce stoi
    i czeka)

    A w "pipidówce": jak tłok na sali, to szukam jakiegoś kierownika, albo
    jakiegokolwiek wolnego pracownika. Mówię cicho i grzecznie o co mi chodzi,
    pokazuję plastik. Stoję z boku, albo siedzę jak jest na czym i gdzie, i
    czekam, aż pani kasjerka dokończy aktualną czynność i za chwilę mnie zawoła
    albo numer wyświetli...:-)

    Tak jest w PKO BP SA. Tym "beznadziejnym"(?)i oplutym banku :-))
    Ja jednak ten bank lubię najbardziej ze wszystkich jakie mam.

    Ja już zapomniałem jak to jest stać w kilkuset osobowej kolejce .
    Na dodatek staram się omijać banki w dniu największego tłoku (czyli 10-tego)
    Jak kolejka znikoma, to się nie "wychylam" i stoję.