  • 1. Data: 2002-01-03 14:47:12
    Temat: Założyłem konto w mBanku (optymistyczne)
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    Witam.

    Dzisiaj rano złożyłem wniosek przez internet, przed
    chwilą zadzwoniła pani o bardzo miłym głosie
    (próbuję sobie wyobrazić postać :-)) i podała już
    numery kont. Na mLinii na razie nic nie mogę zrobić, bo
    w pracy mamy bardzo inteligentną centralkę - wciśnięcie
    zera skutkuje jakimś rozkazem dla niej..... Zaskoczony
    jestem szybkością reakcji. Zobaczymy co będzie dalej,
    ale początek jest obiecujący. Nareszcie nie będę miał
    problemu z synchronizacja tokena w BZWBK i pożegnam
    tę koszmarną "aktualizację stanu konta" w Lukasie :-)

    --
    Pozdrawiam zadowolony i uśmiechnięty

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp