  • 51. Data: 2002-01-07 15:03:23
    Temat: Re: Tytuł przelewu :-) [uwaga: crosspost]
    Od: Rafal Podeszwa <p...@t...chem.uw.edu.pl>

    Robert wrote:

    > "Jacek Adamowicz" <J...@h...com.pl>
    > (news:3C39B3A3.6AD53593@hector.com.pl):
    >
    > Jacek, podaj, co dokładnie trzeba wkleić w pole tytuł przelewu w mBanku, bo
    > chciałem sobie wysłać kwiatek :)

    Juz probowalem, ale w mBanku sie to nie wyswietli, bo system odrzuca
    odnosniki do stron http://
    Ma sie wtedy tytule przelewu paskudna ikonke, a przy ladowaniu strony
    operacji pojawia sie warning :(
    Ale dziala cos takiego w tytule przelewu: :)))

    &lt;img src=&quot;https://www.mbank.com.pl/gifs/logo.gif&quo
    t;&gt;

    Co prawda nie wyswietla sie w liscie skroconej wykazu operacji, ale po
    kliknieciu na szczegoly juz tak. Wyglada to naprawde b.ladnie.

    Pozdrawiam

    Rafal

    P.S Mam nadzieje, ze system odrzuca odnosniki do innych stron niz do
    https://www.mbank.com.pl, ale nie sprawdzalem.

  • 52. Data: 2002-01-07 15:21:23
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Rafal Podeszwa" <p...@t...chem.uw.edu.pl> wrote in
    message news:3C39B8BB.1AB9B9A7@tiger.chem.uw.edu.pl...

    > P.S Mam nadzieje, ze system odrzuca odnosniki do innych stron niz do
    > https://www.mbank.com.pl, ale nie sprawdzalem.

    Jak dasz jakiś odnośnik do nie https:// to ci wyrzuci warring że strona
    zawiera elementy kodowane i nie kodowane.

    Ciekawe jakby zrobił coś takiego, ale do innej strony z https://

    Kamil
    c...@h...pl

  • 53. Data: 2002-01-07 15:33:59
    Od: Jacek Adamowicz <J...@h...com.pl>

    > Juz probowalem, ale w mBanku sie to nie wyswietli, bo system odrzuca
    > odnosniki do stron http://

    Nie odrzuca. Problem moze byc w wielkosci liter. Serwer informacyjny
    mBanku (http) rozroznia wielkosc liter a pole tytulu przelewu jest
    automatycznie konwertowane na wielkie litery. Natomiast czesc
    transakcyjna (https) jest postawiona na IISie na Windozie (jak sie
    domyslam), ktory to serwer, podobnie jak windoza, nie rozroznia
    wielkosci liter w nazwach plikow.

    > P.S Mam nadzieje, ze system odrzuca odnosniki do innych stron niz do
    > https://www.mbank.com.pl, ale nie sprawdzalem.

    Nie odrzuca. Moj test uzywa URLa z http:// na innym serwerze.

    J.A.

  • 54. Data: 2002-01-07 15:39:20
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

> [...]
    > operacji pojawia sie warning :(
    > Ale dziala cos takiego w tytule przelewu: :)))

    Przed chwilą sprawdzałem na przelewie eMax->eKonto i wywaliło komunikat że
    pole 'Tytuł przelewu" nie może zawierać znaków: ",<,|,[tab],[enter]

    Czyżby zdążyli już coś zmienić ? (Tak na marginesie sprawdzanie czy tytuł
    przelewu nie zawiera tych znaków odbywa się po stronie użytkownika, za
    pomocą JavaScript. Ciekawe czy jest jakaś kontrola tego po stronie serwera.
    Jak wysłać niekontrolowany ciąg znaków na zwykłą stronę to wiem, ale do
    https to nie za bardzo ? Może ktoś się orientuje jak to zrobić (ten klucz
    sesji w linku itd.)

    Kamil
    c...@h...pl

  • 55. Data: 2002-01-07 15:46:08
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Jacek Adamowicz" <J...@h...com.pl> wrote in message

    > Bo trzeba te znaczki zastapic przez odpowiednie sekwencje HTML. Wtedy
    > lyka.

    No wpisałem:

    &lt;img src=&quot;https://www.mbank.com.pl/gifs/logo.gif&quo
    t;&gt;

    i nie łyknął, ale muszę jeszcze sprawdzić bo może przez copy& plaste enter
    się gdzieś na końcu zaplątał

    Kamil
    c...@h...pl

  • 56. Data: 2002-01-07 15:46:52
    Od: Jacek Adamowicz <J...@h...com.pl>

  • 57. Data: 2002-01-07 15:53:06
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    Oki wszystko działa :)))))))))) (enter się zaplątał)

    Jaki ładny ten kwiatek ...

    No to co wypada chyba jakiś skrypcik (JavaScript) przetestować :))))

    Może ktoś chce dostać przelew z wirusem w środku ???
    Powiedzmy że wyśle sobie cośtam, gdzieśtam... (może klucz sesji albo co )

    Może ktoś coś ciekawego wymyśli ?

    Kamil
    c...@h...pl

  • 58. Data: 2002-01-07 15:53:51
    Od: Rafal Podeszwa <p...@t...chem.uw.edu.pl>

    camokiller wrote:

> [...]
    >
    > Jak dasz jakiś odnośnik do nie https:// to ci wyrzuci warring że strona
    > zawiera elementy kodowane i nie kodowane.

    Tak i u mnie odrzuca odnosnik.

    > Ciekawe jakby zrobił coś takiego, ale do innej strony z https://

    Wlasnie zrobilem i dziala (!). Ale
    1. System zamienia wszystko na duze litery
    2. Jesli nazwa ma wiecej niz 31 znakow pomiedzy cudzyslowami, to po 31
    znaku dopisuje <BR>
    Wiec mozna wpisac odnosnik do instniejacej strony https://, ktora dziala
    z duzymi literami i ktora ma mniej niz 31 znakow.

    Pozdrawiam

    Rafal

  • 59. Data: 2002-01-07 15:56:25
    Od: Rafal Podeszwa <p...@t...chem.uw.edu.pl>

    Jacek Adamowicz wrote:

    > Nie odrzuca. Moj test uzywa URLa z http:// na innym serwerze.

    Albo cos zle robie, ale u mnie jest warning o niebezpiecznej zawartosci,
    a w miejscu odpowiedniego obrazka jest http://internal-icon-insecure/

    Ale odnosniki do https:// dzialaja.

    Pozdrawiam

    Rafal

  • 60. Data: 2002-01-07 15:59:07
    Od: "camokiller" <c...@h...pl>

    "Rafal Podeszwa" <p...@t...chem.uw.edu.pl> wrote in
    message news:3C39C48F.A9E4FA94@tiger.chem.uw.edu.pl...

> [...]
    > Wiec mozna wpisac odnosnik do instniejacej strony https://, ktora dziala
    > z duzymi literami i ktora ma mniej niz 31 znakow.

    Z tym <BR> to fatalnie, chciałem jakiegoś małego wirusa napisać, ale w 31
    znakach to się chyba nie zmieszczę :(

    Kamil
    c...@h...pl