  • 1. Data: 2002-01-03 14:06:24
    Temat: Mam izzykartę!!!!!
    Od: "@nteneum" <k...@p...onet.pl>

    Nareszcie przyszła izzykarta!!! Nie moge się doczekać kiedy pójdę ją
    zapłacić w sklepie.
    Limit wypłat w bankomacie 500,00, a w posach 2000. Kartę zamówiłem 7.12.
    ważna jest do 12/02.

    --
    @nteneum
    *************************

  • 2. Data: 2002-01-03 14:15:40
    Temat: Re: Mam izzykartę!!!!!
    Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net>

    Użytkownik "@nteneum" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nareszcie przyszła izzykarta!!! Nie moge się doczekać kiedy pójdę ją
    > zapłacić w sklepie.
    > Limit wypłat w bankomacie 500,00, a w posach 2000. Kartę zamówiłem 7.12.
    > ważna jest do 12/02.

    Rewelacja!
    U mojego brata odnalazly sie najwyrazniej dokumenty, bo dzis konto odzylo
    i sobie zamowil. Ciekawe, kiedy przyjdzie.

    --
    Konrad J. Brywczyński No use to complain
    b...@w...pdi.net If you're caught out in the rain

  • 3. Data: 2002-01-03 16:37:26
    Od: "Tomasz Makara" <m...@p...onet.pl>

    "@nteneum" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Nareszcie przyszła izzykarta!!! Nie moge się doczekać kiedy pójdę ją
    > zapłacić w sklepie.
    > Limit wypłat w bankomacie 500,00, a w posach 2000. Kartę zamówiłem 7.12.
    > ważna jest do 12/02.
    Możesz jeszcze numer podać ?

  • 4. Data: 2002-01-03 19:26:44
    Od: "@nteneum" <k...@p...onet.pl>

    > Możesz jeszcze numer podać ?

    4255 7096 **** ****

    ;)))

    @@@@@

  • 5. Data: 2002-01-03 19:54:21
    Od: "fotech" <f...@f...onet.pl>

    > Nareszcie przyszła izzykarta!!! Nie moge się doczekać kiedy pójdę ją
    > zapłacić w sklepie.
    > Limit wypłat w bankomacie 500,00, a w posach 2000. Kartę zamówiłem 7.12.
    > ważna jest do 12/02.

    To Ty zamozny czlowiek jestes!
    I rozrzutny :)
    Wojtek

  • 6. Data: 2002-01-03 20:28:57
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Nareszcie przyszła izzykarta!!! Nie moge się doczekać kiedy pójdę ją
    > zapłacić w sklepie.

    sorry, a ty masz cos konkretnego do kupienia w sklepie czy idziesz po bulki.....
    dziwny jestes - albo masz max. 11 lat albo glosowales na Lepera....

  • 7. Data: 2002-01-03 22:17:22
    Od: "@nteneum" <k...@p...onet.pl>

    > sorry, a ty masz cos konkretnego do kupienia w sklepie czy idziesz po
    bulki.....
    > dziwny jestes - albo masz max. 11 lat albo glosowales na Lepera....

    po bułki ;)))

    mam 18 lat ;)

    jestem ciekawy jak zareaguja sprzedawczynie na czerwony pasek

    @

  • 8. Data: 2002-01-04 00:40:50
    Od: Lukasz Kowalczyk <l...@j...pl>

    [ "Tomasz Makara" <m...@p...onet.pl> ]

    >"@nteneum" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    >Możesz jeszcze numer podać ?

    Albo przynajmniej ostatnie dziesięć cyfr :-)

    --
    Łukasz Kowalczyk
    ICQ 128693686

  • 9. Data: 2002-01-04 11:45:39
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    <n...@p...onet.pl> wrote in message
    > sorry, a ty masz cos konkretnego do kupienia w sklepie czy idziesz po
    bulki.....
    > dziwny jestes - albo masz max. 11 lat albo glosowales na Lepera....

    A widziałeś tę kartę na własne oczy? :-)))) IMHO jest co zamawiać i czasem
    nawet używać ;-)

    K. Kowalski

  • 10. Data: 2002-01-04 12:03:36
    Od: <w...@p...onet.pl>

    > Nareszcie przyszła izzykarta!!! Nie moge się doczekać kiedy pójdę ją
    > zapłacić w sklepie.

    W ramach testów koleżanka placila w Agfie a sprzedawca wziął kartę, chce
    przeciągnąć przez POS ... i skucha!
    "A gdzie jest pasek?" pyta
    No to ona pokazuje mu czerwony pasek i OK, poszło
    Nastaw sie więc na tłumaczenie sprzedawcom co zrobić z ta kartą
    ;)
    Wojtek