  • 1. Data: 2002-01-03 14:23:33
    Temat: Re: Bez marmurka ani rusz
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:3kl03ucoksqra6muv9q1ppn13t9ipqft4p@4ax.com...
    > Mon, 31 Dec 2001 10:33:31 +0100, w
    > <6...@4...com>, Tristan Alder
    > <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    Tak a propos notariuszy - w moim przypadku pani spisala akt, strony
    podpisaly, a nastepnie zgodnie udaly sie dobanku, gdzie dokonano wplaty. Po
    powrocie z banku pani notariusz obejrzala dowod wplaty, odpytala strony czy
    wszystko ok i wydala odpisy aktu. O liczeniu pieniedzy nawet mowy nie bylo
    T.

  • 2. Data: 2002-01-03 16:53:26
    Od: m...@m...uni.lodz.pl (Krzysztof Miodek)

    Dnia Thu, 3 Jan 2002 15:23:33 +0100, Tomasz Nowicki napisał(a):

> [...]
    >wszystko ok i wydala odpisy aktu. O liczeniu pieniedzy nawet mowy nie bylo

    No to ja chyba dziwnie kupowałem mieszkanie.
    Akt notarialny został podpisany przez wszystkie strony łącznie z
    notariuszem, podaliśmy sobie ręce i rozeszliśmy do domów.
    A kilka dni później (to znaczy w następnym dniu roboczym) poszedłem z aktem
    do banku, w którym brałem kredyt, wypisałem przelew i tyle.
    Pare dni później tylko zadzwoniłem do sprzedającego z pytaniem, czy przelew
    doszedł. I był to zwykły człowiek, nie związany z bankowością, w średnim
    wieku.
    W życiu by mi nie przyszło do głowy, żeby z taką gotówką biegać po mieście!

    Krzysztof Miodek

    University of Lodz | "Never trust a computer you can lift"
    m...@m...uni.lodz.pl | IBM Emerging Markets Program speaker
    http://www.miodek.math.uni.lodz.pl/