  • 1. Data: 2002-01-03 13:56:48
    Temat: Fortis - zlozylem wniosek :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    O VC - w e-pakiecie - obaczymy co z tego wyniknie :)))
    Mam nadzieje, ze nie beda chamy i dadza...

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info

  • 2. Data: 2002-01-03 15:52:41
    Temat: Re: Fortis - zlozylem wniosek :)
    Od: Gemino <g...@i...pl>

    On Thu, 3 Jan 2002 14:56:48 +0100, "AMRA" <a...@a...com> wrote:

    >O VC - w e-pakiecie - obaczymy co z tego wyniknie :)))
    >Mam nadzieje, ze nie beda chamy i dadza...
    >
    >------
    >Amra the Freelancer
    >www.amra.info

    A ja wlasnie skladam e-pakiet. Liczba minusow wlasnie nieznacznie przekroczyla
    liczbe plusow :-)
    ---
    Gemino

  • 3. Data: 2002-01-03 18:22:13
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "AMRA" <a...@a...com>
    > O VC - w e-pakiecie - obaczymy co z tego wyniknie :)))

    A ja właśnie zrezygnowałem z założenia e-pakietu mimo, że już wniosek
    wysłałem. Podwyżka opłat spowodowała, że stał się on dla mnie zupełnie
    nieopłacalny. Ciekawe ile osób nie zdążyło sie wycofać?

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2002-01-03 20:25:07
    Od: "Robert" <n...@p...com>

    > A ja właśnie zrezygnowałem z założenia e-pakietu mimo, że już wniosek
    > wysłałem. Podwyżka opłat spowodowała, że stał się on dla mnie zupełnie
    > nieopłacalny. Ciekawe ile osób nie zdążyło sie wycofać?

    Na przykład ja!
    Robert

  • 5. Data: 2002-01-03 20:36:00
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Na przykład ja!

    No w sumie jesli to mialoby byc dodatkowe konto - to istotnie jest torche za
    drogie zeby go utrzymywac w kolekcji.
    Ja tam juz traktuje go jako glowne...

    Chyba ze nie dadza karty ;)

    ------
    Amra the Freelancer
    www.amra.info

  • 6. Data: 2002-01-03 23:02:24
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > No w sumie jesli to mialoby byc dodatkowe konto - to istotnie jest torche
> [...]
    hmmm a jak jest z dostepnoscia VC w Multi - mam tam konto ok 2 miesiecy -
    wplywy powyzej 1k - niestety nie z umowy o prace. Czy gdybym przedstawil im
    historie z Citka - obroty powyzej 10k miesiecznie - no ale tez byz stalych
    wplywow to bylaby szansa ze dadza? (wlasnie przezorie zadzwonilem do Citka -
    daja historie za darmo :-))

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-01-03 23:36:49
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > historie z Citka - obroty powyzej 10k miesiecznie - no ale tez byz stalych
    > wplywow to bylaby szansa ze dadza? (wlasnie przezorie zadzwonilem do

    a zebym ja wiedzial..
    jesli masz e-pakiet - to musisz z tego co pisali czekac 6 miesiecy...
    Ja tez nie mam stalych wiec obaczymy - limit sobie wzialem 2k miesiecznie -
    bez niczego w Pekao w studenckim mialem 1800 zl..

    A jako ze teraz do Fortisa wszystko splywa - wiec mam nadzieje...
    A ponoc matka wszystkie dzieci kocha :)

  • 8. Data: 2002-01-04 00:40:25
    Od: "Wookasch" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał

    > hmmm a jak jest z dostepnoscia VC w Multi - mam tam konto ok 2 miesiecy -
    > wplywy powyzej 1k - niestety nie z umowy o prace

    Mozesz poczekac na 3 miesiac i dostaniesz bez problemu. Kasa (powyzej 1k
    PLN) musi tylko wplywac, tzn. obojetnie skad - mozesz nawet w reku zaniesc.
    Wiem, poniewaz sam mam te karte.

    pozdrawiam
    Wookasch

  • 9. Data: 2002-01-04 07:40:54
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Mozesz poczekac na 3 miesiac i dostaniesz bez problemu. Kasa (powyzej 1k
    > PLN) musi tylko wplywac, tzn. obojetnie skad - mozesz nawet w reku
    zaniesc.
    > Wiem, poniewaz sam mam te karte.

    No ale czy to nie jest czasem debetowac VC? taka juz mam w BZWBK, a mnie
    chargowa potrzebna...

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 10. Data: 2002-01-04 09:31:57
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Fri, 4 Jan 2002 00:36:49 +0100, AMRA napisał(a):

    >a zebym ja wiedzial..
    >jesli masz e-pakiet - to musisz z tego co pisali czekac 6 miesiecy...

    Hę? A Fortis w ogóle przewiduje JAKIEKOLWIEK karty poza VE do epakietu? Na
    www nic o tym nie ma...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki