  • 1. Data: 2003-08-19 11:28:33
    Temat: Transakcja internetowa
    Od: t...@w...pl (WP)

    Witam wszystkich!
    Spotkala mnie niemila niespodzianka.Otoz zostalem obciazony kosztami
    w wysokosci 1$ przez POPUPBLOCKADE.NET i 79$ przez INTERNETWASHER.COM
    Na strone www.internetwasher.com owszem wchodziłem ale na sto procent
    nigdzie nie wpisywalem numeru karty (Visa Clasic).Sciagnalem wersje
    3dniowa programu .Okazalo sie ze jak po trzech dniach jej nie usunalem
    to skasowali 79$ za prenumerate do konca roku.Na pytanie skad mieli
    nr.mojej karty brak odpowiedzi.Realizowalem juz transakcje w
    internecie i jestem bardzo ostrozny w tym wzgledzie.Jedyne co
    zalatwilem z www.internetwasher.com to anulowanie prenumeraty na 2004
    rok.Pytanie czy jest sens składania reklamacji czy ktos mial podobny
    przypadek.
    prosze rowniez na priv.

    --
    Pozdrowienia,