  • 1. Data: 2003-08-19 11:23:45
    Temat: lukas e-KONTO-pro - dobra oferta?
    Od: "janke" <j...@p...fm>

    czesc
    dostaliscie dzis na skrzynke (zwlaszcza uzytkownicy poczta.fm i interia.pl)
    list od lukasa, chwalacy lukasowskie e-konto-pro?
    5000 majac na koncie fajnie jest....

    http://www.lukasbank.pl/oferta_ekontopro.asp
    http://www.lukasbank.pl/oferta_tabele_oplatiprowizji
    .asp
    http://www.lukasbank.pl/oferta_visaclassic_tabela1.a
    sp

    i pisza ze karta za darmo... szkoda tylko ze nie dopisuja, ze tylko w
    peirszym roku jest za free, zarowno electron jak i kredytowa, tak
    przynajmniej ja odczytalem z TOiP

    Wam sie to podoba, ktos juz ma e-k-pro? a moze cos pominalem, czegos nie
    doczytalem? czy faktycznie e-k-pro jest takie fajne i darmowe?

    pozdrawiam grupe
    zbyszko janke

  • 2. Data: 2003-08-28 19:33:58
    Temat: Re: lukas e-KONTO-pro - dobra oferta?
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    bill67$ae8$...@n...news.tpi.pl,
    janke <j...@p...fm>:
    > czesc
    > dostaliscie dzis na skrzynke (zwlaszcza uzytkownicy poczta.fm i
    > interia.pl) list od lukasa, chwalacy lukasowskie e-konto-pro?
    > 5000 majac na koncie fajnie jest....

    nie :)

    > i pisza ze karta za darmo... szkoda tylko ze nie dopisuja, ze tylko w
    > peirszym roku jest za free, zarowno electron jak i kredytowa, tak
    > przynajmniej ja odczytalem z TOiP

    To prawda. Potem juz sie placi, ale i tak b. tanio wychodzi KK.

    > Wam sie to podoba, ktos juz ma e-k-pro? a moze cos pominalem, czegos
    > nie doczytalem? czy faktycznie e-k-pro jest takie fajne i darmowe?

    Mam od ok. 3 lat, jestem zadowolony. Jest to moje podstawowe konto do
    rozliczen.
    Przy umiarkowanie intensywnym korzystaniu (typowe potrzeby gospodarstwa
    domowego) i rezerwie srodkow na (wysoko oprocentowanym) RORze nie
    przeszkadza slaba online'owosc.

    --
    Robert
    Email replies: use >mkarta< in place of >spam.trap< and remove .invalid