  • 1. Data: 2003-08-19 08:58:46
    Temat: KK Multi - automatyczna splata
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

    dzwonienie do Multi nie wiele mi tu wyjasnilo, trafia cos na ludzi
    ktorzy nie sa do konca pewni, albo mowia w taki sposob ze mnie to nie
    przekonuje

    w kazdym razie chodzi o taka sytuacje
    mam ustawiona automatyczna splate z konta na 100%
    zakladamy ze biezace zadluzenie wynosi 2000 pln
    kwota wykazana na ostatnim wyciagu to 1500pln (czyli tyle powinno sie
    splacic z automatu)

    jednak ja przed uplywem automatycznej splaty, dokonam recznej splaty
    w wysokosci 100pln
    i teraz pytanie czy automat splaci 1500pln (czyli kwote ktora byla na
    wyciagu) czy 1400pln (1500-100)?

    osobiscie to sprawdzic moge dopiero we wrzesniu..

    pozdro
    SirmarK

  • 2. Data: 2003-08-19 09:50:32
    Temat: Re: KK Multi - automatyczna splata
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Marcin Kozlowski <s...@U...pl> napisał(a):

> [...]
    > wyciagu) czy 1400pln (1500-100)?
    >
    > osobiscie to sprawdzic moge dopiero we wrzesniu..
    I kiedy :w dniu podanym na wyciągu czy 1 dzień póżniej ?
    http://mojavisa.pl/?page=faq11#faq10
    Czy mogę prosić o Twoją opinię o Karcie Kredytowej Multibanku?Miałeś
    kiedykolwiek problemy z płaceniem tą kartą w Polsce ,poza Polską?
    Dziękuję i pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 3. Data: 2003-08-19 10:00:28
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Marcin Dominiak wrote:
    > Czy mogę prosić o Twoją opinię o Karcie Kredytowej Multibanku?Miałeś
    > kiedykolwiek problemy z płaceniem tą kartą w Polsce ,poza Polską?

    Mam pod lokate, placilem kilka razy przez inet (Polska i UK) oraz normalnie
    w Polsce (moja glowna karta) i w Niemczech.
    Zadnych problemow (no ale nie spodziewalbym sie po VC jakis problemow? :)

  • 4. Data: 2003-08-19 10:28:07
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Mam pod lokate, placilem kilka razy przez inet (Polska i UK) oraz normalnie
    > w Polsce (moja glowna karta) i w Niemczech.
    > Zadnych problemow (no ale nie spodziewalbym sie po VC jakis problemow? :)

    Dzięki.Chciałem skorzystać z tej http://www.mojavisa.pl/?page=promocja300
    promocji kk Multi i dlatego pytam.
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 5. Data: 2003-08-19 10:41:06
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bhsrt8$ob4$1@inews.gazeta.pl...
    > I kiedy :w dniu podanym na wyciągu czy 1 dzień póżniej ?
    > http://mojavisa.pl/?page=faq11#faq10

    karte mam dopiero ok 2 m-c i co do tego pytania to nie testowalem bo
    splacalem recznie

    > Czy mogę prosić o Twoją opinię o Karcie Kredytowej Multibanku?Miałeś
    > kiedykolwiek problemy z płaceniem tą kartą w Polsce ,poza Polską?

    wykonalem juz ta karta kilkadziesiat operacji i wszystko bylo OK (platnosci
    w Polsce)
    ale tak samo nie mialem problemow z VC BZWBK jak i VC Lukasa

    pozdro
    SirmarK

  • 6. Data: 2003-08-19 10:53:07
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

> [...]

    > w Polsce)
    > ale tak samo nie mialem problemow z VC BZWBK jak i VC Lukasa

    Jeszcze jedno pytanie.Jak w Multi ustalają limit w zależności od dochodów.Jaki
    inne kryteria biorą pod uwagę.Jest może jakiś kalkulator na ich stronach do
    obliczania limitu KK?
    Pozdrawiam i dziekuję za pomoc.
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 7. Data: 2003-08-19 10:54:29
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl> napisał:

> [...]
    > zakladamy ze biezace zadluzenie wynosi 2000 pln
    > kwota wykazana na ostatnim wyciagu to 1500pln (czyli tyle powinno sie

    I tyle zejdzie.

    > jednak ja przed uplywem automatycznej splaty, dokonam recznej splaty
    > w wysokosci 100pln
    > i teraz pytanie czy automat splaci 1500pln (czyli kwote ktora byla na
    > wyciagu) czy 1400pln (1500-100)?

    1400zl. Sprawdzone.
    Jeśli chodzi o termin spłaty, to będzie dzień następny, albo nawet 3 dni później
    jeśli spłata wyjdzie w pt./sob./niedz.
    Docelowo ponoć automat ma działać on-line - także w dni wolne.

  • 8. Data: 2003-08-19 11:01:14
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> napisał:
    > Czy mogę prosić o Twoją opinię o Karcie Kredytowej Multibanku?Miałeś
    > kiedykolwiek problemy z płaceniem tą kartą w Polsce ,poza Polską?

    Mam tą kartę od początku i nigdy (także za granicą) nie było z nią problemów.
    Jeśli chodzi o zakupy w eurolandzie, to IMHO kursy są całkiem niezłe. W każdym
    razie wychodzą lepsze niż MC citi, czy też DC. Płaciłem tą kartą w eurolandzie
    (ostatni tydzień lipca i pierwsza połowa sierpnia) i mam kursy średnio 4,39-4,42
    (najwyższy).

  • 9. Data: 2003-08-19 14:27:38
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

> [...]
    dochodów.Jaki
    > inne kryteria biorą pod uwagę.Jest może jakiś kalkulator na ich stronach

    Mi wyznaczyli: wplywy netto odjęli zadeklarowane stałe wydatki i pomnożyli
    razy dwa :)))
    Po pół roku można się starać o podwyższenie.
    Ale to moja pierwsza karta kredytowa i wogóle pierwszy kredyt więc miałem
    tabula rasa w BIK :))))

  • 10. Data: 2003-08-19 18:34:15
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> napisał(a):

    > I tyle zejdzie.
    O której godzinie dokonuje się spłata z multikonta,kiedy powinny wpłynąć
    środki na multikonto przeznaczone na automatyczną spłatę KK?
    Co będzie jeżeli na multikoncie będzie mniej niż kwota zadłużenia,spłaci się
    tyle co jest czy tylko kwota minimalna?A może nic się nie spłaci i trzeba ręcznie?

    > 1400zl. Sprawdzone.
    > Jeśli chodzi o termin spłaty, to będzie dzień następny, albo nawet 3 dni późnie
    > jeśli spłata wyjdzie w pt./sob./niedz.
    A czy to jest jakoś zapisane w regulaminie czy tylko "tak to działa i już"?
    Pozdrawiam i dziękuję.
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl