  • 1. Data: 2003-08-19 11:42:50
    Temat: mBANK-zagubienie ID :-(
    Od: SunWoj <s...@o...pl>

    Witam.
    Moj kolega zalozyl sobie konto w mBAnk.
    Dostal login, i numer rachunku...
    Zgubil karteczke na ktorej to wszystko zapisal i teraz mBank nie chce
    z nim rozmawiac :-(
    Co ma zrobic, chodzi o ten login /czy ID/ klienta ktorego nie ma!

    Jak go odzyskac?
    Dzieki za info.
    Wojtek

  • 2. Data: 2003-08-19 11:45:59
    Temat: Re: mBANK-zagubienie ID :-(
    Od: "david" <d...@p...fm>

    > Jak go odzyskac?

    jedyne wyjscie to zadzwonic na mLinie 0801300800 i polaczyc sie z operatorem
    naciskajac 0. I jemu powiedziec jaka jest sprawa.

    pozdr
    david

  • 3. Data: 2003-08-19 11:53:51
    Od: "szymon s" <p...@w...pl>

> [...]
    > z nim rozmawiac :-(
    > Co ma zrobic, chodzi o ten login /czy ID/ klienta ktorego nie ma!

    moze niech sporoboje rozne kombinacje moze mu sie uda

  • 4. Data: 2003-08-19 12:41:22
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    SunWoj <s...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > z nim rozmawiac :-(
    > Co ma zrobic, chodzi o ten login /czy ID/ klienta ktorego nie ma!

    ID i hasło dostal po weryfikacji danych, czy już bank odesłał umowę i to też
    zgubił?

    Tomek

  • 5. Data: 2003-08-19 19:24:42
    Temat: Re: Re: mBANK-zagubienie ID :-(
    Od: SunWoj <s...@o...pl>

    >ID i hasło dostal po weryfikacji danych, czy już bank odesłał umowę i to też
    >zgubił?
    umowe to chyba ma... ale co mu z niej?

  • 6. Data: 2003-08-19 19:47:39
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    SunWoj <s...@o...pl> napisał(a):

    > Witam.
    > Moj kolega zalozyl sobie konto w mBAnk.
    > Dostal login, i numer rachunku...
    Jeżeli dostał już umowę to numer rachunku tam jest.
    > Zgubil karteczke na ktorej to wszystko zapisal i teraz mBank nie chce
    > z nim rozmawiac :-(
    > Co ma zrobic, chodzi o ten login /czy ID/ klienta ktorego nie ma!
    Czy już wcześniej dzwonił do mlinii i ustalił telekod i hasło do internetu?
    Myślę,że powinien zadzwonić ,przedstawić sprawę ,przejść identyfikację(dane
    osobowe itp.,poprosić o oddzwonienie i podanie id oraz ustalenie telekodu(po
    ponownej identyfikacji)

    > Jak go odzyskac?
    > Dzieki za info.
    > Wojtek
    Pozdrawiam
    marcin
    http://www.mBank.wizytowka.pl

  • 7. Data: 2003-08-20 05:15:55
    Od: Pa_K <p...@p...onet.pl>

    SunWoj wrote:

    > umowe to chyba ma... ale co mu z niej?

    Jeśli dobrze pamiętam, to na umowie jest ID (ale może mylę z Multi).

  • 8. Data: 2003-08-20 08:25:36
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pa_K" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli dobrze pamiętam, to na umowie jest ID (ale może mylę z Multi).

    jest zarówno w mBanku i w MultiBanku
    więc chyba po kłopocie?

    no chyba, że wyrzucił umowę...;)))

    pozdrawiam
    Karolina

  • 9. Data: 2003-08-21 04:43:36
    Od: Budzik <b...@t...poczta.onet.pl>

    Tako rzecze c...@p...onet.pl:

    > jest zarówno w mBanku i w MultiBanku
    > więc chyba po kłopocie?
    >
    > no chyba, że wyrzucił umowę...;)))

    chyba jednak na umowie niema - w końcu umowa jest wysyłana pocztą, można ją
    samemu wydrukować i przesłać, więc niby skąd miałby się tam ten numer
    wziąć.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Obdarowany mówi dziękuję,
    a w duchu myśli - jeleń!" Richard Fish

  • 10. Data: 2003-08-21 06:41:00
    Od: Pa_K <p...@p...onet.pl>

    Budzik wrote:

    > chyba jednak na umowie niema - w końcu umowa jest wysyłana pocztą, można ją
    > samemu wydrukować i przesłać, więc niby skąd miałby się tam ten numer
    > wziąć.

    Od kiedy można sobie umowę samemu wydrukować? Na pewno mówimy o tym samym?