  • 1. Data: 2007-10-31 07:57:30
    Temat: Kredyt studencki PKO BP
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...pl>

    Witam

    Mój syn wziął kredyt studencki w zeszłym roku w PKO BP - wypłacono mu 10 rat
    po 600 zł czyli wziął 6000.

    Ale w wakacje wyjechał za granicę i rzucił studia - nioe chce brać żadnych
    dziekanek.

    Pytanie : Chcieliśmy teraz oddać te wzięte pieniądze ale tak żeby nie było
    odsetek

    w jaki sposób trzeba będzie je oddać - 1) czy jednorazowo 6.000
    2) czy może bank określi harmonogram spłat miesięcznych

    jak to jest pomóżcie!!!

  • 2. Data: 2007-10-31 08:22:58
    Temat: Re: Kredyt studencki PKO BP
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Józef Gołaś porozsypywal nastepujace haczki:
    > w jaki sposób trzeba będzie je oddać - 1) czy jednorazowo 6.000
    > 2) czy może bank określi harmonogram spłat miesięcznych

    Nie prosciej zapytac sie w banku?

    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-10-31 08:34:23
    Od: "Józef Gołaś" <j...@g...pl>

    oczywiście że pójdę do banku ale chce miec jakiekolwiek pojęcie i
    przygotowany front wiedzieć o zasadach możliwociach

    zresztą myślę że kredyty studenckie sa na tyle popularne że dużo osób brało
    bierze a może juz spłaciło

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-10-31 10:00:23
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Józef Gołaś pisze:
> [...]
    >
    > w jaki sposób trzeba będzie je oddać - 1) czy jednorazowo 6.000
    > 2) czy może bank określi harmonogram spłat miesięcznych

    Jeśli syn nie przedstawi bankowi zaświadczenia z dziekanatu o zaliczeniu
    semestru / roku to bank rozpocznie procedurę odzyskiwania swoich
    pieniędzy. Poczytaj sobie informacje ze strony
    http://tnij.org/pkobp-kredyt_studencki a najlepiej jak Ci już tu na
    grupie zasugerowali udaj się do banku i porozmawiaj z pracownikami
    działu kredytów.

    K.

  • 5. Data: 2007-11-01 05:59:12
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "Józef Gołaś" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Pytanie : Chcieliśmy teraz oddać te wzięte pieniądze ale tak żeby nie było
    > odsetek

    Nie da sie (IMHO na szczescie). Jak byl studentem to za wszystkie transze
    odsetki placil BGK, a po rzuceniu studiow trzeba je oddac.

    > w jaki sposób trzeba będzie je oddać - 1) czy jednorazowo 6.000
    > 2) czy może bank określi harmonogram spłat miesięcznych

    Jak chesz. Mozna tak i tak chociaz to bedzie wiecej niz 6000.

    Pozdrawiam,
    Marcin