  • 11. Data: 2007-11-01 09:40:38
    Temat: Re: [Toyota] WTF
    Od: "LW" <U...@o...pl>

    > p.s.
    > zwykłym czy poleconym wysyłają?
    na razie tylko SMSa, na przesyłkę czekam

  • 12. Data: 2007-11-01 10:45:07
    Temat: Re: WTF - Dlaczego wypowiadacie?
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 01 Nov 2007 00:38:51 -0700, krzysztofsf wrote:

    > Mozesz podac, co sklonilo cie do rezygnacji z konta u nich?
    > Jestem rowniez ciekawy opinii innych rezygnujacych.

    Po pierwsze z konta nie korzystam, po drugie systemowi transakcyjnemu
    zdarza się pokazywać błędne salda rachunków, więc doszedłem do wniosku, że
    nie ma sensu utrzymywać martwego konta.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 13. Data: 2007-11-01 17:41:14
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Dostałem dziś SMS-a niby od ToyotaBanku, że "Wysyłamy zwykłą pocztą coś
    > czego nie mozna wysłac elektronicznie. Prosimy nie zgubić żadnego
    > elementu. owocnego korzystania"

    Ty też? Myślałem, że jestem wyjątkowy ;)

    > No i mam zagwozdke co to może być :) Dostał jeszcze ktoś podobnego SMSa?

    Tak

    > A drugi mój dylemat jest związany z faktem, że jakoś tydzień temu
    > wysłałem im wypowiedzenie. I nie wiem czy tego smsa wysłali, bo jeszcze
    > nie dostali wypowiedzenia, czy też jest to jakaś reakcja na
    > wypowiedzenie :)

    Ja mam tam konto cały czas, więc to na pewno nie to

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 14. Data: 2007-11-06 07:46:43
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Przyszło wczoraj. Koperta A4, w środku coś twardego. Myślę sobie -
    fajnie, przysłali kalendarz, przyda się ;-)
    Niestety wewnątrz był jakiś program rabatowy i zachęta do skorzystania z
    ichniejszej oferty KK.
    Gadgetów niet ;-)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 15. Data: 2007-11-06 19:59:14
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 06 Nov 2007 08:46:43 +0100,
    osoba podpisana: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>
    napisała:
> [...]
    > fajnie, przysłali kalendarz, przyda się ;-)
    > Niestety wewnątrz był jakiś program rabatowy i zachęta do skorzystania z

    No niestety. Kto mówił "puzzle"? :)
    KJ

    "Sęk w tym, że człowiek rozumny jest statystycznie głupi" - Stanisław Lem.

  • 16. Data: 2007-11-20 16:01:12
    Od: "ES" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > elementu. owocnego korzystania"
    >
    > No i mam zagwozdke co to może być :) Dostał jeszcze ktoś podobnego SMSa?

    Jest to karta kredytowa z limitem 5 tys. zł.
    Przyznawana na gębę, by klient mógł korzystać z anonsowanej w pierwszym etapie
    (SMS i broszurka) promocji.

  • 17. Data: 2007-11-20 18:58:47
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    ES napisał(a):

    > Jest to karta kredytowa z limitem 5 tys. zł.
    > Przyznawana na gębę, by klient mógł korzystać z anonsowanej w pierwszym etapie
    > (SMS i broszurka) promocji.

    Wątpliwe. Zwracałem się do nich o przyznanie kredytówki z limitem 6000 zł
    i pomimo tego, że mam tam konto od kwietnia i sporą lokatę zażądano ode
    mnie wszystkich dokumentów potwierdzających zatrudnienie

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 18. Data: 2007-11-20 19:38:52
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 20 Nov 2007 19:58:47 +0100, Markus Sprungk wrote:

    > Wątpliwe. Zwracałem się do nich o przyznanie kredytówki z limitem 6000 zł
    > i pomimo tego, że mam tam konto od kwietnia i sporą lokatę zażądano ode
    > mnie wszystkich dokumentów potwierdzających zatrudnienie

    Na koncie od już kawałka czasu mam 4 grosze, ostatnio najpierw dostałem
    SMSa, później materiały o loterii (które wyrzuciłem, gdyż nie mam ich
    karty). Pod koniec zeszłego tygodnia zadzwonili do mnie z pytaniem czy
    dostałem przesyłkę, a następnie zaproponowali za darmo na pierwszy rok i
    bez żadnych papierków KK z limitem 5 000 PLN.

    Dziś dostałem PIN do karty, kurier ma do mnie przyjechać w piątek.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 19. Data: 2007-11-20 19:44:39
    Temat: Re: WTF
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Lis, 20:38, Marcin Mokrzycki <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    > bez żadnych papierków KK z limitem 5 000 PLN.
    >
    > Dziś dostałem PIN do karty, kurier ma do mnie przyjechać w piątek.

    Moze na podstawie BIK cie ocenili?
    Mozliwe wtedy, jesli przy zakladaniu konta dales zgode na
    monitorowanie swoich danych, nawet bezwiednie, akceptujac regulamin
    konta zawierajacy ta zgode w ktoryms punkcjie.

  • 20. Data: 2007-11-20 19:48:20
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Lis, 19:58, Markus Sprungk <m...@g...com> wrote:

    > Wątpliwe. Zwracałem się do nich o przyznanie kredytówki z limitem 6000 zł
    > i pomimo tego, że mam tam konto od kwietnia i sporą lokatę zażądano ode
    > mnie wszystkich dokumentów potwierdzających zatrudnienie

    w KK Moneypl oraz w kartach Polbanku magiczna granica bez zaswiadczen
    ustawiona jest na 5000zl.
    Moze u nich podobnie?

    Ktos wspominal, ze nie mogl dostac Golda chyba w Lukasbanku, bo
    brakowalo doslownie kilku zl (ponizej 10zl) do osiagniecia wymaganych
    przez bank zarobkow uprawniajacych do tego typu karty.