  • 11. Data: 2012-02-29 19:58:37
    Temat: Re: Toyota
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    neoniusz pisze:

    > No i mam racje, to jest blad w TOiP. 30zl za ubezpieczenie karty jest
    > dla konta enter i dla konta oszczednosciowego. A do konta
    > oszczednosciowego nie da sie wyrobic karty, wiec nie potrzeba
    > ubezpieczenia. W przypadku zwyklego konta tego bledu nie ma - jest tylko
    > przy pakiecie Enter. Coz... amatorski bank.

    No to teraz wszyscy zamawiamy opnie bankowe, a potem reklamujemy
    bezpodstawnie pobraną prowizję. :-)

    --
    MiCHA

  • 12. Data: 2012-02-29 23:25:01
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

> [...]

    A jaki sens tegoz, skoro oplata za konto Enter (2,50) jest zwracana przy
    sumie sald > 10kzl
    ale i tak czesza 2,50 (30zl rocznie) za karte - LOL
    W koncie osobistym widze (toip) ze jest oplata 2,50 za prowadzenie konta ale
    karta gratis
    - wiec nie ma kaganca co do wysokosci trzymanych srodkow ;)

    Ubezpieczenia sa faktycznie opcjonalne, pola wyboru przy wypelnianiu
    formularza wniosku
    jakies bonusy jeszcze widze - cofka 1/2/3/4 % za platnosci karta (w zal. od
    ulokowanych srodkow)
    ale premiowana jest co trzecia transakcja - przypuszczam ze decyduje data
    ksiegowania
    - czyli przed planowanym grubszym zakupem, warto by nabyc... (metodą
    Eneuela) 2x sezamki w tesco ? ... LOL
    ups.... dodatkowy warunek to wlac 2kzl co miesiac

    Posumowujac - idzie sobie zrekompensowac ta oplate za prowadzenie konta
    w najgorszym wariancie wydajac karta < 300zl
    promocja na cofke niby do 30.06 - ale jak dlugo beda te lokaty na 7% ?? - to
    juz hgw ;)

    Pozdro

  • 13. Data: 2012-03-01 00:36:11
    Od: PKL <s...@i...lublin.pl>

    Dnia 29.02.2012 Waldek <m...@n...dam> napisał/a:

    > Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > A jaki sens tegoz, skoro oplata za konto Enter (2,50) jest zwracana przy
    > sumie sald > 10kzl
    > ale i tak czesza 2,50 (30zl rocznie) za karte - LOL

    raczej Enter się bez karty da założyć, czyli tylko saldo >10k trzeba
    utrzymać.

    na pytanie
    "czy da się założyć konto ale bez karty ?
    chodzi mi o to,żeby utrzymanie konta było darmowe, bez żadnych opłat."

    toyota mi odpisała
    "uprzejmie informujemy, że od 1 marca 2012 roku zostaje wprowadzona opłata za konto
    2,50 zł miesięcznie.
    Wprowadzone zostaje również do naszej oferty konto Enter, gdzie może Pan uniknąć
    opłaty za prowadzenie rachunku,
    wystarczy posiadać lokaty na łączną kwotę 10000 zł."

    istotnie ciekawe do kiedy będą utrzymywać
    Plan Depozytowy +19 na 7%, bo potem trzymanie tam 10k staje się bezsensowne
    jeszcze w listopadzie dawali max 4.60%, gdzie spota grupa banków dawała spokojnie >6%

  • 14. Data: 2012-03-01 05:04:32
    Od: " " <s...@W...gazeta.pl>

    Czy nie jest tak, ze do zalozenia tych lokat potrzebna jest wizyta w
    oddziale, pobranie tokena itp. W jaki sposob obsluguje sie je przez net?
    Pawel

  • 15. Data: 2012-03-01 07:33:35
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Czy nie jest tak, ze do zalozenia tych lokat potrzebna jest wizyta w
    > oddziale, pobranie tokena itp. W jaki sposob obsluguje sie je przez net?

    Ano nie jest tak, ZTCW
    - wniosek przez net, potem telefon weryfikacyjny & wizyta kuriera z umowa
    reszta zapewne przychodzi poczta po podpisaniu umowy.
    Kumpela zlozyla wniocha, wiec bede wiedzial dokladnie za kilka dni ;)
    - poniewaz nie jest zainteresowana ror-em a tylko kontem lokacyjnymi,
    podszepnalem jej aby w trakcie telefonu upomniala sie o to nowe konto Enter

    Pozdro

  • 16. Data: 2012-03-01 07:44:06
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-02-29 12:23, Waldek pisze:

    > Użytkownik "pawlin" <p...@f...com> napisał w wiadomości

    > To dobrze by bylo, bo widze jeszcze jakies ubezpieczenia typu
    > bezpieczny portfel /bezpieczna karta - a to kolejny koszt 8zl / m-c :]
    >
    > Pozdro

    zadzwonilem dzisiaj dowiedziec sie na temat tego nowego wspanialego
    konta Enter. no i niestety oplata za prowadzenie jest tak jak przy
    koncie osobistym 2.5zl. tylko srednie miesieczne saldo na poziomie 10tys
    zl powoduje ze oplata zostanie zwrocona. w przypadku konta osobistego
    transakcje na kartach 1000zl miesiecznie zwalaniaja z oplaty

    pawlin

  • 17. Data: 2012-03-01 08:29:46
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

> [...]
    > zostanie zwrocona. w przypadku konta osobistego transakcje na kartach 1000zl

    No to OK.
    Jesli ktos celuje w te lokaty 13-dn,
    to jedna taka spowoduje zwolnienie z oplaty

    Transakcje karta 1kzl za zwolnienie z oplaty, az.. 2,50 LOL
    to IMO opcja mocno wyzylowana i raczej abstrakcyjna, rzeklbym
    - zupelnie nieatrakcyjna przy "cofce" za co trzecia transakcje karta

  • 18. Data: 2012-03-01 10:14:10
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    PKL <s...@i...lublin.pl> napisał(a):
    > "czy da się założyć konto ale bez karty ?

    Z odpowiedzi banku wcale to takie pewne nie jest, bo o karcie ani słowa w niej
    nie ma

  • 19. Data: 2012-03-01 10:28:26
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-03-01 11:14, a...@W...gazeta.pl pisze:

    > Z odpowiedzi banku wcale to takie pewne nie jest, bo o karcie ani słowa w niej
    > nie ma

    tak konto enter mozna zalozyc bez karty

    pawlin

  • 20. Data: 2012-03-01 11:02:55
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    PKL<s...@i...lublin.pl>  napisał(a):

    > tak konto enter mozna zalozyc bez karty

    Mam konto osobiste (fakt że zakładane jakieś 5 lat temu) bez karty.