  • 1. Data: 2012-02-29 07:07:44
    Temat: gdzie najtaniej przelew eur/usd ??
    Od: "dixi" <d...@g...pl>

    Muszę zrobić kilka przelewów do obcego banku eur bądź równowartość usd.
    Poradźcie gdzie najtaniej to zrobić, bo tam gdzie pytam to chcą ~ 30usd +
    0,25% wartości.
    Czy naprawdę nie da się taniej ?

  • 2. Data: 2012-02-29 08:20:27
    Temat: Re: gdzie najtaniej przelew eur/usd ??
    Od: " " <a...@g...pl>

    dixi <d...@g...pl> napisał(a):

    > Muszę zrobić kilka przelewów do obcego banku eur bądź równowartość usd.
    > Poradźcie gdzie najtaniej to zrobić, bo tam gdzie pytam to chcą ~ 30usd +
    > 0,25% wartości.
    > Czy naprawdę nie da się taniej ?

    Jeśli to bank w unii europejskiej to przelew SEPA powinien kosztowac około 5
    zł (przynajmniej tyle kosztuje w ING, CITI).
    Jeśli inny to niestety nie wiem, który najtańszy... Ale raczej będzie to
    opłata procentowa od przelewanej kwoty.

  • 3. Data: 2012-02-29 13:49:12
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "dixi" <d...@g...pl> wrote in message
    > Muszę zrobić kilka przelewów do obcego banku eur bądź równowartość usd.
    > Poradźcie gdzie najtaniej to zrobić, bo tam gdzie pytam to chcą ~ 30usd +
    > 0,25% wartości.
    > Czy naprawdę nie da się taniej ?

    jezeli wieksza kwota to Alior, jak dobrze pamietam , ma dla indywidualnych
    cene za przelew w pozostalych walutach 30zl + ewentualnie doplata 40zl za
    OUR .