  • 1. Data: 2012-02-29 12:04:25
    Temat: Allegro lub Citi - ktos polecial sobie w kulki
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    Zerknąłem na listę transakcji KK Citi i widzę obciążenie PAYU (aka
    "płacę z alledrogo") a obok opłatę 10 zł za "operację
    gotówkową/przelew z karty". Reklamacja w Citi złożona; dam znać o
    wyniku.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 2. Data: 2012-02-29 12:39:31
    Temat: Re: Allegro lub Citi - ktos polecial sobie w kulki
    Od: "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > "płacę z alledrogo") a obok opłatę 10 zł za "operację
    > gotówkową/przelew z karty". Reklamacja w Citi złożona; dam znać o

    Od kilku dni jest jakaś większa awaria w PayU polegająca na tym, że część
    transakcji (zwłaszcza nie Allegrowych) rozlicza się jako wypłata gotówki i to
    jeszcze za granicą. Radzę uważać na PayU w najbliższym czasie.