    From: PKL <s...@i...lublin.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Toyota
    Date: Thu, 1 Mar 2012 00:36:11 +0000 (UTC)

    Dnia 29.02.2012 Waldek <m...@n...dam> napisał/a:

    > Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > A jaki sens tegoz, skoro oplata za konto Enter (2,50) jest zwracana przy
    > sumie sald > 10kzl
    > ale i tak czesza 2,50 (30zl rocznie) za karte - LOL

    raczej Enter się bez karty da założyć, czyli tylko saldo >10k trzeba
    utrzymać.

    na pytanie
    "czy da się założyć konto ale bez karty ?
    chodzi mi o to,żeby utrzymanie konta było darmowe, bez żadnych opłat."

    toyota mi odpisała
    "uprzejmie informujemy, że od 1 marca 2012 roku zostaje wprowadzona opłata za konto
    2,50 zł miesięcznie.
    Wprowadzone zostaje również do naszej oferty konto Enter, gdzie może Pan uniknąć
    opłaty za prowadzenie rachunku,
    wystarczy posiadać lokaty na łączną kwotę 10000 zł."

    istotnie ciekawe do kiedy będą utrzymywać
    Plan Depozytowy +19 na 7%, bo potem trzymanie tam 10k staje się bezsensowne
    jeszcze w listopadzie dawali max 4.60%, gdzie spota grupa banków dawała spokojnie >6%