  • 1. Data: 2012-02-29 10:33:08
    Temat: Toyota
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Czy te lokaty 13 dniowe (plan depozytowy 19+) sa automatycznie odnawialne ?
    cos nie moge sie doszukac szczegolowych warunkow
    - np. czy trzeba zakladac ROR :]

  • 2. Data: 2012-02-29 10:45:01
    Temat: Re: Toyota
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.02.2012 11:33, Waldek pisze:
    > Czy te lokaty 13 dniowe (plan depozytowy 19+) sa automatycznie odnawialne ?
    > cos nie moge sie doszukac szczegolowych warunkow - np. czy trzeba
    > zakladac ROR :]

    Oj leniuszek, leniuszek.

    http://toyotabank.pl/_files/tabela_oprocentowania_ki
    _1marzec2012.pdf

    - kwota lokaty 13.000 PLN
    - maksymalna ilosc lokat dla jednego klienta wynosi 10, a łaczna kwota
    zdeponowana na wszystkich
    10 lokatach nie moze przekroczyc 130.000 PLN
    - oprocentowanie stałe
    - kapitalizacja odsetek na koniec okresu lokaty
    - w przypadku zerwania lokaty przed terminem Bank nie wypłaca odsetek
    - mozliwosc załozenia tylko z kanału elektronicznego Systemu Bankowosci
    Elektronicznej
    - opcje rozliczenia:
    1)odnowienie, 2)odsetki na konto w ToyotaBankPolska S.A., 3)zerwanie

  • 3. Data: 2012-02-29 10:52:48
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

    > Oj leniuszek, leniuszek.
    >
    > http://toyotabank.pl/_files/tabela_oprocentowania_ki
    _1marzec2012.pdf

    Nie leniuszek, ale "zaszczepilem" pomyslem kolezanke ktorej wlasnie konczy sie
    lokata
    a ta do mnie pinponga odbila, wiec zaczalem tez szperac
    bo na stronie gl. ponoc nie widac odnosnikow

    Znalazlem przy okazji
    http://www.toyotabank.pl/_files/tabela_oplat_ki.pdf

    > - mozliwosc załozenia tylko z kanału elektronicznego Systemu Bankowosci
    > Elektronicznej
    > - opcje rozliczenia:
    > 1)odnowienie, 2)odsetki na konto w ToyotaBankPolska S.A., 3)zerwanie

    Dalej nie wiem czy ROR jest konieczny (oplata za karte 2,5 /m-c)
    czy wystarczy jakies inne np. bezplatne konto techniczne

    Pozdro

  • 4. Data: 2012-02-29 11:15:30
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-02-29 11:52, Waldek pisze:

> [...]
    >
    > Dalej nie wiem czy ROR jest konieczny (oplata za karte 2,5 /m-c)
    > czy wystarczy jakies inne np. bezplatne konto techniczne

    ror konieczny. trzeba poczekac do jutra bedzie nowe konto bez zadnych
    oplat. cos ala bgz optima typowo dla ciulaczy

    pawlin

  • 5. Data: 2012-02-29 11:23:33
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "pawlin" <p...@f...com> napisał w wiadomości

    > ror konieczny. trzeba poczekac do jutra bedzie nowe konto bez zadnych oplat.
    > cos ala bgz optima typowo dla ciulaczy

    To dobrze by bylo, bo widze jeszcze jakies ubezpieczenia typu
    bezpieczny portfel /bezpieczna karta - a to kolejny koszt 8zl / m-c :]

    Pozdro

  • 6. Data: 2012-02-29 13:01:42
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 29 Lut, 12:15, pawlin <p...@f...com> wrote:

    ki_1marzec2012.pdf

    > ror konieczny. trzeba poczekac do jutra bedzie nowe konto bez zadnych
    > oplat. cos ala bgz optima typowo dla ciulaczy

    Bez żadnych opłat mówisz? To sprawdź
    http://www.toyotabank.pl/_files/tabela_oplat_ki_1mar
    zec2012.pdf.
    Porównanie tego z Optimą wydaje mi się sporym nieporozumieniem

  • 7. Data: 2012-02-29 13:19:51
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "eisenberg" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
    z.googlegroups.com...

    >Bez żadnych opłat mówisz? To sprawdź
    >http://www.toyotabank.pl/_files/tabela_oplat_ki_1ma
    rzec2012.pdf.
    >Porównanie tego z Optimą wydaje mi się sporym nieporozumieniem

    ala kosztuje 2,50+ 8 (2 ubezpieczenia - sa obowiazkowe ? )

  • 8. Data: 2012-02-29 14:41:34
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Waldek <j...@t...mam> napisał(a):
    > - np. czy trzeba zakladac ROR :]

    Z tego
    https://wnioski.toyotabank.pl/ws.aspx?product=accoun
    wynika, że konto trzeba założyć, ale piszą, że darmowe

  • 9. Data: 2012-02-29 19:23:36
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.02.2012 14:19, Waldek pisze:

    zec2012.pdf.

    > ala kosztuje 2,50+ 8 (2 ubezpieczenia - sa obowiazkowe ? )

    Chodzi o konto ENTER.
    Jest darmowe, jesli trzymasz u nich (konto, plan depozytowy, lokaty
    itp.) powyzej 10000 zl.
    Ubezpieczenia nie sa obowiazkowe (testowalem) - byloby to chore, bo
    ubezpieczenie karty przy tym koncie kosztuje 30 zl miesiecznie. Chyba ze
    sie walneli w TOiP, bo w tym miejscu jest przy innych kontach "oplata za
    wydanie opinii bankowej" i ona dziwnym trafem tez kosztuje 30 zl...
    Ciekawe. Ale to tojotka, wszystkiego sie mozna spodziewac - nawet tak
    powaznego bledu w TOiP.

  • 10. Data: 2012-02-29 19:27:06
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.02.2012 20:23, neoniusz pisze:

> [...]
    > wydanie opinii bankowej" i ona dziwnym trafem tez kosztuje 30 zl...
    > Ciekawe. Ale to tojotka, wszystkiego sie mozna spodziewac - nawet tak

    No i mam racje, to jest blad w TOiP. 30zl za ubezpieczenie karty jest
    dla konta enter i dla konta oszczednosciowego. A do konta
    oszczednosciowego nie da sie wyrobic karty, wiec nie potrzeba
    ubezpieczenia. W przypadku zwyklego konta tego bledu nie ma - jest tylko
    przy pakiecie Enter. Coz... amatorski bank.