  • 21. Data: 2012-03-01 11:13:35
    Temat: Re: Toyota
    Od: pawlin <p...@f...com>

    PKL<s...@i...lublin.pl> napisał(a):

    > Mam konto osobiste (fakt że zakładane jakieś 5 lat temu) bez karty.

    ja zakladalem ponad rok temu, wciskali za 30zl rocznie karte w pakiecie.
    karty nawet nie aktywowalem i nie przedluzalem to wlasnie dla takich
    przeniesli oplate z karty na "prowadzenie" rachunku

    pawlin

  • 22. Data: 2012-03-01 12:10:07
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 01.03.2012 08:33, Waldek pisze:

    > Ano nie jest tak, ZTCW
    > - wniosek przez net, potem telefon weryfikacyjny & wizyta kuriera z umowa
    > reszta zapewne przychodzi poczta po podpisaniu umowy.

    Kurier przywozi token razem z umowa. Jest tylko jedna wizyta kuriera.

  • 23. Data: 2012-03-01 12:10:24
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 01.03.2012 06:04, s...@W...gazeta.pl pisze:
    > Czy nie jest tak, ze do zalozenia tych lokat potrzebna jest wizyta w
    > oddziale, pobranie tokena itp. W jaki sposob obsluguje sie je przez net?
    > Pawel

    A widziales gdzies oddzial Toyota Banku?

  • 24. Data: 2012-03-01 17:54:24
    Od: " " <s...@W...gazeta.pl>

    neoniusz <n...@j...org> napisał(a):

    > A widziales gdzies oddzial Toyota Banku

    Nie widzialem. Chodzilo mi o to czy lokate mozna zalozyc samemu bez wizyty
    kuriera, podpisywania umow o konto itp. Z tego co widze nie mozna. Dziekuje w
    kazdym razie za wyjasnienia.

  • 25. Data: 2012-03-01 20:26:47
    Od: "cspol" <c...@p...fm>

    > Chodzi o konto ENTER.
    > Jest darmowe, jesli trzymasz u nich (konto, plan depozytowy, lokaty itp.)
    > powyzej 10000 zl.
    Dzisiaj na infolinii dowiedziałem się że te 10k to średnia ze wszystkich dni
    roboczych w miesiącu. (bez soboty i niedzieli)
    Np. jeżeli w poniedziałek na koncie jest 10k a we wtorek 5k to średnia za
    dwa dni wynosi 7,5k itd

    CzS
    _