  • 1. Data: 2012-02-28 18:12:39
    Temat: Linia kredytowa na koncie
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    Czy jest gdzieś zestawienie warunków, na jakich udostępniane są linie
    kredytowe w różnych bankach? Chodzi mi głównie o opłatę za
    udostępnienie, opłatę za odnowienie i oprocentowanie. Ew. jakieś
    dodatkowe warunki.
    --
    Grzexs

  • 2. Data: 2012-03-01 22:22:28
    Temat: Re: Linia kredytowa na koncie
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 28 Feb 2012 19:12:39 +0100, Grzexs napisał(a):

> [...]
    > kredytowe w różnych bankach? Chodzi mi głównie o opłatę za
    > udostępnienie, opłatę za odnowienie i oprocentowanie. Ew. jakieś

    Wątpię, byś takie coś znalazł. To są produkty negocjowane indywidualnie,
    gdzie oprocentowanie Ci wyliczają na podstawie przedstawionych danych. Może
    znajdziesz jakieś oferty liczone z dużym zapasem/uśrednione, ale w praktyce
    i tak będziesz musiał sam poszukać.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl