  • 1. Data: 2012-02-28 14:01:15
    Temat: Czyżby się zaczęło polowanie na bezbelkowców?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    https://promocje.open.pl/lpp/20120224-ike-gwarantowa
    ne-9/

    Ale też chyba na tych, którzy za bardzo nie potrafią czytać to jest
    napisane drobny drukiem ;)

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2012-02-28 14:05:57
    Temat: Re: Czyżby się zaczęło polowanie na bezbelkowców?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-02-28, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > https://promocje.open.pl/lpp/20120224-ike-gwarantowa
    ne-9/
    > Ale też chyba na tych, którzy za bardzo nie potrafią czytać to jest
    > napisane drobny drukiem ;)

    RobertS już tu opisywał ten produkt.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2012-02-28 14:07:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 28 Feb 2012 15:05:57 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

    > RobertS już tu opisywał ten produkt.

    A to przepraszam, mam lekkie zaległości "grupowe" a przelatując jakoś
    szybko przez archiwum mi się na oczy nic nie rzuciło.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2012-02-28 14:12:45
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-02-28, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > A to przepraszam, mam lekkie zaległości "grupowe" a przelatując jakoś
    > szybko przez archiwum mi się na oczy nic nie rzuciło.

    Dla porządku więc:

    http://42.pl/news/ji67ic$3i5$...@n...icpnet.pl

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2012-03-01 22:41:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Dla porządku więc:

    > http://42.pl/news/ji67ic$3i5$...@n...icpnet.pl

    jeżeli macie jakieś pytania to służę pomocą ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS