  • 31. Data: 2007-05-07 17:40:39
    Temat: Re: Tokeny zagranic?
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca"
    > A to dziwne. Bo w BGŻ ZTCp był taki sam token jak BZWBK, a ten na
    > pewno
    > brał do udzielenia odpowiedzi tylko "zapytanie"

    chyba faktycznie ten token z BGZ na takie samo zapytanie dawal
    jednakową odpowiedz.
    cos mi sie przypomina, ze kiedys sobie wpisywalem kolejne zapytania i
    notowalem odpowiedz - jakby czas zmienial odpowiedz to takie notowanie
    nie mialoby sensu.

    Kombinowałem sobie tak, że po zanotowaniu odpowiedzi na wszystkie
    mozliwe pytania (chyba 6 cyfrowe) mozna token oddac :-)
    *** blad ***

  • 32. Data: 2007-05-07 18:35:46
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 7 May 2007 17:23:14 +0000 (UTC), Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >A to dziwne. Bo w BGŻ ZTCp był taki sam token jak BZWBK, a ten na pewno
    >brał do udzielenia odpowiedzi tylko "zapytanie"

    ja swoje doświadczenie opieram na OE PBG (czyli później Telepekao)
    --
    Jarek Andrzejewski