  • 1. Data: 2002-07-11 13:33:25
    Temat: Terminale kart chipowych - programowanie. Re-post (poprzedni usunięty?!)
    Od: "KaeL" <K...@...pl_nospam>

    Witam,

    Jestem tu nowy i na razie (równolegle) przeglądam archiwum, ale tak prosto z
    mostu:
    szukam kontaktu, który by się znał na programowaniu terminali do kart
    chip'owych.
    Konkretnie chciełbym wiedzieć na ile szybko taki terminal będzie w stanie
    wykonywac określony zgr=ubnie przeze mnie algorytm.

    Pozdr, KaeL

  • 2. Data: 2002-07-11 14:08:34
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    Żeby odp. Ci na pytanie musisz podać kilka szczegółów:

    1) Typ i nazwę producenta terminala
    2) Do czego terminal będzie wykorzystywany ?
    3) Podać orientacyjnie algorytm pracy terminala, typ kart (pamięciowe
    czy procesorowe) itp.

    Gdy wszystkie szczegóły zostaną ustalone można wtedy oszacować
    "przybliżony"
    czas pracy nad programem.

    Gdy interesuje Cię współpraca czekam na bardziej szczegółowe dane
    wejściowe.

    Pozdrawiam Robert

    Użytkownik KaeL <K...@...pl_nospam> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:agk19i$sml$...@n...tpi.pl...