  • 1. Data: 2002-07-11 09:21:45
    Temat: Re: Pekao S.A. za dużo klientów ma...
    Od: "S" <s...@p...com.pl>

    nie trzeba bynajmniej mieć dobrej oferty, ważne żeby mieć dużo klientów :-)

    a taka mała ciekawostka ,: (trochę ocenzurowałem żeby nie było wiadomo o
    który bank chodzi :-))

    "Szanowna Pani, uprzejmie Pania informuje, ze P....O S.A. znalazlo sie na
    poczatku listy w Rankingu bankow Europy Srodkowo - Wschodniej, ktory ukaze
    sie w numerze sierpniowym Busine.......eek
    Dzisiaj otrzymalam informacje, ze rowniez w numerze sierpniowym ukaze tzw.
    Global 1000 tj. lista najbardziej cenionych firm swiata. Gratuluje Pani,
    poniewaz Panstwa Bank zajal 63 miejsce na liscie 200 firm z rynkow
    wschodzacych. Mysle, ze jest podwojny powod i dobra okazja do zamieszczenia
    reklamy Banku P......O S.A. W zalaczeniu przesylam cenniki, nasz harmonogram
    oraz dane techniczne. "

  • 2. Data: 2002-07-11 09:29:46
    Od: "Dracor" <d...@p...onet.pl>

    "S" <s...@p...com.pl> wrote in message news:agjish$e3v$1@news.tpi.pl...
    > nie trzeba bynajmniej mieć dobrej oferty, ważne żeby mieć dużo klientów :-)
    <ciach>

    Bardzo nie ladnie sie tak podszywac pod SLuczaka!!!

    Pozdrawiam Dracor.