  • 1. Data: 2002-07-11 13:31:36
    Temat: Omijajcie szerokim lukiem e-Planet FortisBanku - to najgorszy bank pod Sloncem
    Od: <o...@p...onet.pl>

    Fortis Bank , a konkretnie pakiet e-Planet wydawal mi sie atrakcyjnym
    produktem. Bezplatne korzytanie z bankomatow w kraju i zagranica wydawalo sie
    nielada pokusa. Sam pakiet kosztuje 7 zl i 300 zl min miesiecznych wplywow.
    Poza tym zadnych innych kosztow.

    Po roku korzytania z konta, wnioskowalem o przyznanie limitu.
    Trzymajcie sie : za 2000 zl obciazyli mnie 40 zl prowizja !!! To sie nie miesci
    w glowie....
    Ale to nic.
    Debet trzeba splacic do 5. kazdego miesiaca. Tak mowi regulamin. Saldo bylo
    pare zlotych na minusie. Nie doczytalem tego i cofneli mi debet. Czasu na
    splacenie mialem 14 dni. Splacilem go w 3 dni.
    I teraz najlepsze: mimo reklamacji zabrali mi limit na 3 miesiace i powiedzieli
    ze dopiero za 3 miesiace sie moge o niego starac ponownie! Oczywiscie za
    decyzje o przyznaniu limitu zaplace znowu 40 zl !!!!
    To po prostu skandal. Zebyscie nawet mieli minus 1 grosz na koncie 5. dnia
    miesiaca to tak ci zlodzieje z Wami postapia !!!!
    Trzymajcie sie z daleka od tych (...) i ostrzerzcie wszystkich znajomych
    Pozdrawiam
    B.O.

  • 2. Data: 2002-07-11 13:46:54
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <o...@p...onet.pl
    > Debet trzeba splacic do 5. kazdego miesiaca. Tak mowi regulamin. Saldo bylo
    > pare zlotych na minusie. Nie doczytalem tego i cofneli mi debet.

    slusznie postapili - umowa to umowa
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-07-11 14:04:22
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Trzymajcie sie : za 2000 zl obciazyli mnie 40 zl prowizja !!! To sie nie
    miesci
    > w glowie....

    2% od sumy w Multi 1%. Czy ja wiem czy taka ogromna suma???

> [...]
    > miesiaca to tak ci zlodzieje z Wami postapia !!!!
    > Trzymajcie sie z daleka od tych (...) i ostrzerzcie wszystkich znajomych

    eeeee no widzisz :)
    Ja tam ich nie lubie bo mi VC nie dali (jak i innym e-pakietowcom)

  • 4. Data: 2002-07-11 21:45:03
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@s...pl>

    wrote in news:727a.00000491.3d2d88b8@newsgate.onet.pl:

    > [...] Nie doczytalem tego [...]

    Więc czemu marudzisz ?
    Tak btw to dużo banków tak robi.

    --
    empeg

    {E2A032E1-4291-483F-84C5-D34DF7B5C01B}

  • 5. Data: 2002-07-12 11:25:29
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    11 Jul 2002 15:31:36 +0200, w
    <7...@n...onet.pl>, <o...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

    > Debet trzeba splacic do 5. kazdego miesiaca. Tak mowi regulamin.

    Heh, to jakiś LOL, a nie bank :).

  • 6. Data: 2002-07-12 11:51:53
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Heh, to jakiś LOL, a nie bank :).

    Pamietaj, zemowa tutaj o e-pakiecie ;)
    Jesli chcesz jest pakiet ha ha platynowy.
    A ja od razu mowie, jak juz nawet bedzie mnie kiedys stac na srebrny/zloty -
    za diabla do nich nie pojde - za ta VC i traktowanie e-pakietowcow tak jak
    traktuja...

  • 7. Data: 2002-07-13 08:10:14
    Od: "Stefan" <stefanUSUNTO@ito_tez.interia.pl>

> [...]
    srebrny/zloty -
    > za diabla do nich nie pojde - za ta VC i traktowanie e-pakietowcow tak jak
    Nie zastrzegaj się tak! Pakiet Srebny i e-pakiet to niebo i ziemia w
    Fortisie. Wydaje mi się, że chłopcy z Fortisa stwierdzili niewielką
    opłacalność e-pakietów dla banku, stąd takie podejście w tym momencie. Sam
    posiadam konto w w.w. banku (Srebny) i jestem z niego w 100% zadowolony. W
    związku z tym muszę go trochę pobronić:
    - nie wiem jak jest w e-pakiecie, ale prowizja za limit kredytowy/debetowy
    wynosi 1% przyznanego limitu rocznie - było wiadomo od początku, że
    zapłacisz 40 PLN, gdybyś poczekał do 6 miesięcy stażu w banku miałbyś 0.5%.
    - co do spłat to tym różni się debet od kredytu!!!!!! Debet spłacasz w danym
    miesiącu, a kredyt możesz sobie ciągnąć przez rok. Tak samo jak z kartami
    kredytowymi i z charge!!!
    - weźcie też pod uwagę, że oprocentowanie wynosi w najgorszym wypadku 14.5%.
    Jeżeli ktoś zamierza korzystać z debetu, to pomimo prowizji i tak zapłaci
    mniej niż w innych bankach

    Jedynym zarzutem poważnym jest nierówne traktowanie, ale tak jest w każdym
    banku. Są lepsi i gorsi, lub tylko gorsi ;-)

  • 8. Data: 2002-07-13 08:50:07
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jedynym zarzutem poważnym jest nierówne traktowanie, ale tak jest w każdym
    > banku. Są lepsi i gorsi, lub tylko gorsi ;-)

    Hej1
    wlasnie ja wiem, ze zloty czy srebrny to niebo a ziemia.
    ale jesli teraz, w e-pakiecie stworzonym niby dla mnie (tak pisali w
    infrmacji prasowej - tej, gdzie mowili o VC) mnie olewajaa i daja na
    odczepnego, to... Jesli wmawiaja mi, ze jest a male zainteresowanie karta,
    jesli przez pol roku wmawiaja mi na infolini przerozne rzeczy i tak
    dalej....
    Jak dla mnie oferta Fortisa jest jedna z lepszych na rynku (i jednak co
    Fortis to Fortis), ale jesli oni mnie powaznie zaczna traktowac jak ja bede
    mial kase, to ja od razu mowie - jak bede kase to im nie dam zarobic.

  • 9. Data: 2002-07-13 14:12:51
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 11 Jul 2002 15:46:54 +0200, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

    >Użytkownik <o...@p...onet.pl
    >
    >slusznie postapili - umowa to umowa

    Regulamin mowi, ze w przypadku brak splaty bank musi cofnac debet, czy
    ze moze ?
    IMO to czego bardzo brakuje w wiekszosci ofert bankowych (poza tymi z
    private bankingu) to elastycznosc i indywidualne podejscie do kleita.
    I wyglada to na przyklad tego wlasnie problemu
    Jasne, ze przy ofertach masowych nie mozna ukladac oferty i zasad
    indywidualnie dla kazdego klienta, ale jesli juz klient sklada
    reklamacje to i tak trzeba ja rozpatrzyc to wartro spojrzec na problem
    z bardziej praktycznego punktu widzenia.
    Czy bank na prawde zyska cos na tym, ze klientowi w tej sytuacji
    cofnal debet ?
    Oczywiscie nie moge na sto procet powiedziec czy w tej sytuacji bank
    powinien zachowac sie inaczej bez znajomosci wszytkich szczegolow.
    Ale warto czasem spojrzec szerzej niz tylko trzymac nos w regulaminach
    i procedurach (to nic do Ciebie blad, tak ogolnie pisze :-))
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 10. Data: 2002-07-14 08:17:59
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>

    Użytkownik Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    > Czy bank na prawde zyska cos na tym, ze klientowi w tej sytuacji
    > cofnal debet ?

    Wojtku, banki tyyyyle osttnio zarobily, i maja taaaakie dobre wyniki (i
    mowie to calkiem serio!! bez ironii), iz chyba przestaje zalezec im na
    sprzedazy (a przeciez kredyt jest dla bankow sprzedaza pieniadza). Wystarczy
    spojrzec na wykres indeksu WIG-Banki, by przekonac sie, ze ten rok byl dla
    bankow bardzo dobry. Poprzewracalo sie w glowach i przestali dbac o
    klientow. Musimy poczekac na totalna besse w tym segmencie gospodarki (ale
    to dopiero wtedy, gdy Rzad rP przestanie sie zadluzac) i znowu zaczna sie
    umizgiwania do klientow. A na razie klient - to petent - czyli zlo monieczne
    ;-)

    Malin

    --

    Jacek Maliszewski, Analityk Bankier.pl