  • 1. Data: 2002-07-11 12:36:06
    Temat: jak najlepiej zlikwidować lokatę w USD?
    Od: "Segoy" <r...@p...bg.univ.gda.pl>

    Witam i od razu pytam:

    mam na lokacie w Kredyt Banku jakąśtam sumę w USD. Potrzebuję tych
    pieniędzy, tyle że w złotówkach i raczej nie do ręki tylko na jakimś koncie
    osobistym w innym banku. Jak to zrobić:
    1. wybrać dolary, pójść do kantoru, zamienić na złotówki, pojść do banku
    innego i wplacic na konto?
    (nie bardzo mi się widzi bo za dużo chodzenia ze znaczną sumą upchaną po
    kieszeniach - ryzyko)
    2. kazać przeliczyć te dolary na złotówki i przelać to na inne konto w innym
    banku?
    (wtedy mi przeliczą po kursie kupna pieniądza - dość niski. poza tym czy
    można zrobić przelew z lokaty?)
    3. założyć konto osobiste w tymże Kredyt Banku, i kazać sobie przewalutować
    tę lokatę na to konto osobiste, po czym z konta osobistego puścić przelew na
    konto docelowe w innym banku, zamknąć konto w Kredyt Banku?
    (podobno wtedy przeliczą po kursie kupna walut - wyższy od kantorowego.
    koszty z tym związane to opłata za miesiac prowadzenia konta, opłata za
    przelew, nie wiem czy jakaś opłata za zamknięcie?
    4. jakiś inny dobry sposób?

    jakbyście to rozwiązali?

    Segoy

  • 2. Data: 2002-09-08 17:13:48