  • 1. Data: 2002-07-11 13:35:50
    Temat: Lokata w USD na 5%
    Od: "..::jazzoo::.." <j...@i...pl>

    Witam!

    Czy ktoś przerabiał temat lokowania środków w Obligacje
    Dolarowe (PDI - Obligacje za zaległe odsetki)???

    Do 27 października 2002 - 6% stałe oprocentowanie
    Od 27 października 2002 - 7% stałe oprocentowanie
    Ponieważ transakcja jest na rynku wtórnym, to muszę
    odjąć sobie koszty / prowizje... i wtedy wychodzi mi rentowność
    w granicach 5,6% brutto (okres około 2 lat) - jak by nie patrzeć
    to i tak przynajmniej 2x więcej niż na lokatach!

    pzdr
    jazzoo

  • 2. Data: 2002-07-11 20:08:14
    Temat: Re: Lokata w USD na 5%
    Od: "Michał" <p...@w...pl>

    Użytkownik "..::jazzoo::.." <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w granicach 5,6% brutto (okres około 2 lat) - jak by nie patrzeć
    > to i tak przynajmniej 2x więcej niż na lokatach!

    jeżeli wiesz coś więcej - podaj troche informacji np. jak, gdzie mozna
    kupic i sprzedać te obligacje - moze jakiś link ?

    dzieki

  • 3. Data: 2002-07-14 17:52:35
    Od: ".:jazoo:." <j...@i...pl>

    > jeżeli wiesz coś więcej - podaj troche informacji np. jak, gdzie mozna
    > kupic i sprzedać te obligacje - moze jakiś link ?
    link nie bardzo... z tego prostego powodu, że to oferta Millennium PRESTIGE,
    a oni niestety są cały czas bez net`u ;-)))
    Ale numer infolini, to (chyba!!!) 0-801-12-7000

    Wracając do tematu, czy ktoś przerabiał powyższy temat?
    Przy dzisiejszym oprocentowaniu rzędu 1-1,7% (negocjowane na rok czasu)
    to nie wierzę, żeby ktoś nie szukał jakiejś alternatywy dla $ ;-))

    pzdr
    .:jazzoo:.