  • 1. Data: 2015-08-07 10:55:00
    Temat: Teraz to dopiero polecą %
    Od: mirko <m...@n...eu>

    Jak prezydent ogłosił że poratuje frankowiczów itd. Kur..a kto im kazał
    brać we frankach ? Mogli normalnie w złotówkach, a nie teraz płaczą i
    wszyscy za to zapłacą.

  • 2. Data: 2015-08-07 12:25:33
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Na razie zapłacą banki, a jak dobrze pójdzie to nikt nie zapłaci, bo senat może tam
    jeszcze dopisać i zmienić co tylko chce.

  • 3. Data: 2015-08-07 12:33:52
    Temat: Re: Teraz to dopiero polecą %
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 Aug 2015 10:55:00 +0200, mirko napisał(a):
    > Jak prezydent ogłosił że poratuje frankowiczów itd.

    Prezydent ?
    Mozesz wyrazic niezadowolenie przy urnie ... wyborczej.
    Tylko na kogo by tu ... JKM chyba jedynie.

    > Kur..a kto im kazał
    > brać we frankach ? Mogli normalnie w złotówkach, a nie teraz płaczą i
    > wszyscy za to zapłacą.

    No:
    -tak znowu "wszyscy" to nie,
    -jak zawierali, to wydawalo sie to dobra opcja i malo ryzykowna.
    A kto jest winien temu, ze zlotowka tak padla?
    "Wszyscy" ? No to teraz "wszyscy" zaplaca :-)
    - w zlotowkach czesto nie mogli, bo im normy narzucone przez KNF
    zabranialy. Chociaz ... dzieki temu byc moze banki nie padly

    - a jakby tak oprocentowanie w zlotowkach w gore skoczylo ?
    I to ci co brali "normalnie" byli zagrozeni ? A przeciez mozna
    bylo brac normalnie we franku i nie plakac teraz :-)

    - jak w 2008 czy 9 ustawa o pomocy w splatach kredytow weszla to tez
    protestowales ?

    J.

  • 4. Data: 2015-08-07 14:40:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." xx8yx4sgymep$.2uztsnghy5sj$....@4...net

    > Prezydent ?
    > Mozesz wyrazic niezadowolenie przy urnie ... wyborczej.

    Ja jestem bardzo zadowolony z prezydenta Sygmy.

    > Tylko na kogo by tu ... JKM chyba jedynie.

    Nie chcę JKM -- wolę Sygmę!!!

    Nie bój się -- to jak nowotwór. Tu załatasz -- tam utracą znowu...
    Chory jest układ sterowania, nie pojedyncza (źle rozmnażająca się)
    komórka... Niby można zabić wszystkie źle rozmnażające się komórki
    (pospłacać fatalne zobowiązania) ale przy raku natychmiast powstaną
    nowe dziury... Doraźne pomaganie może dać skutek w nielicznych
    wypadkach, ale globalnie tego rozwiązać nie można bez naprawy
    ,,układu sterowania''.

    > No:
    > -tak znowu "wszyscy" to nie,

    Wszyscy -- babcia też. ;)

    > -jak zawierali, to wydawalo sie to dobra opcja i malo ryzykowna.

    Bardzo ryzykowną, ale no risk -- no fun. ;)

    > A kto jest winien temu, ze zlotowka tak padla?

    To nie złotówka padła, ale franek skoczył. I będzie skakał, bo
    Szwajcaria EXPORTUJE nie samochody czy zegarki, ale franki. :)

> [...]
    > zabranialy. Chociaz ... dzieki temu byc moze banki nie padly

    > - a jakby tak oprocentowanie w zlotowkach w gore skoczylo ?

    Skakało w przeszłości wielokrotnie.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2015-08-07 15:00:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 10:55:41 UTC+2 użytkownik mirko napisał:
    > Jak prezydent ogłosił że poratuje frankowiczów itd. Kur..a kto im kazał
    > brać we frankach ? Mogli normalnie w złotówkach, a nie teraz płaczą i
    > wszyscy za to zapłacą.

    A czemu niby miałyby procenty(zakładam że o lokatach piszesz) polecieć?

    W sumie polecieć pewno i tak poleca-w ramach równania do poziomu europejskich;)

  • 6. Data: 2015-08-07 17:12:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" d...@g...co

> [...]
    > wszyscy za to zapłacą.

    : A czemu niby miałyby procenty(zakładam że o lokatach piszesz) polecieć?

    Procenty tak pójdą, aby bank jak najwięcej zarobił,
    mając dodatkowe opodatkowanie na karku.

    : W sumie polecieć pewno i tak poleca-w ramach równania do poziomu europejskich;)

    Ponoć mają iść w górę za rok. (od połowy 2016 roku)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2015-08-08 01:15:35
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2015-08-07 12:33, J.F. pisze:

    > Prezydent ?
    > Mozesz wyrazic niezadowolenie przy urnie ... wyborczej.
    > Tylko na kogo by tu ... JKM chyba jedynie.

    JKM? Ten utopista, który twierdzi, że 2+2=4,5?

  • 8. Data: 2015-08-08 02:01:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 08 Aug 2015 01:15:35 +0200, Krystek napisał(a):

    > JKM? Ten utopista, który twierdzi, że 2+2=4,5?

    Ale jedyny, ktory sie nie boi powiedziec ze "wasz kredyt - wasz
    problem, panstwo nie jest od doplacania".

    J.

  • 9. Data: 2015-08-08 07:39:33
    Od: mirko <m...@n...eu>

    > Ponoć mają iść w górę za rok. (od połowy 2016 roku)

    gdzies tak wyczytał?

  • 10. Data: 2015-08-08 08:57:51
    Od: "Antymek" <f...@h...pl>

    > Ale jedyny, ktory sie nie boi powiedziec ze "wasz kredyt - wasz
    > problem, panstwo nie jest od doplacania".
    >
    > J.

    Państwo nie jest od dopłacania, ale politycy, partie, rządzący powinni
    przewidywać skutki swoich zaniechań. Powinni wiedzieć co będzie,
    gdy do Warszawy przyjadą tysiące górników z kilofami, co bedzie
    gdy Rydzyk ściągnie tysiące uzależnionych, co będzie gdy tysiące
    frankowiczów nie zagłosuje na określoną partię. Politycy umożliwili
    zaciąganie kredytów w frankach i teraz zapłacą za to obywatele.
    Nie uchwalili odpowiedniego prawa, np. obowiązkowe ubezpieczenie
    od ryzyka kursowego przy kredycie w obcej walucie.