  • 141. Data: 2015-12-30 16:05:36
    Temat: Re: Teraz to dopiero polecą %
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 30 grudnia 2015 15:14:47 UTC+1 użytkownik ąćęłńóśźż napisał:
    > Żartujesz.
    >

    > -----
    > - miejsce na cmentarzu+ wynagrodzenia dla grabarza za wykopanie dołu-900zł
    600zł miejsce(opłata bodajże na 20lat)+300zł dla grabarza za wykopanie dołu.
    Cmentarz komunalny w 40tys miescie
    W sąsiedniej małej miejscowości na parafialnym cmentarzu miejsce to 800zł na 20 lat
    ale w jeszcze innej sąsiedniej parafii ksiądz kasuje 1200zł za 20 lat.

  • 142. Data: 2015-12-30 17:09:32
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    W dniu 30.12.15 o 14:47, Kris pisze:

    > -ksiądz 200zł

    Gdzie jest ta paaarafia, gdzie jest ten ksiąąąąąądz?

    Raczej 2000, poniżej półtora nie schodzą. Plus połowa stawki dla
    organisty plus ćwiartka dla kościelnego za wykopanie grobu. Dodatkowo
    1000 do 2000 (a może i 5000 jak duży pogrzeb) z tacy na mszę w 30 dniu
    od śmierci.

  • 143. Data: 2015-12-30 17:29:16
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    -
> [...]
    ale w jeszcze innej sąsiedniej parafii ksiądz kasuje 1200zł za 20 lat.

    Kraków. Zarząd Cmentarzy Komunalnych.

    Nienaruszalność grobu ziemnego, w którym pochowano trumnę ze zwłokami
    osoby powyżej 6 lat (na 20 lat)
    -1360.00 złotych

  • 144. Data: 2016-02-04 23:56:30
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Wed, 30 Dec 2015 17:09:32 +0100, mx napisał(a):

> [...]
    > organisty plus ćwiartka dla kościelnego za wykopanie grobu. Dodatkowo
    > 1000 do 2000 (a może i 5000 jak duży pogrzeb) z tacy na mszę w 30 dniu

    To chyba tylko wtedy, gdy ktoś za życia miał na pieńku z księdzem :)
    Chowałem dwoje swoich rodziców i za każdym razem zamknąłem się w
    otrzymanych z ZUS-u 4000 zł.
    Miałem może o tyle lżej, że nie było kopania grobu, bo był rodzinny
    grobowiec.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof