    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Teraz to dopiero polecą %
    Date: Fri, 7 Aug 2015 14:40:21 +0200

    "J.F." xx8yx4sgymep$.2uztsnghy5sj$....@4...net

    > Prezydent ?
    > Mozesz wyrazic niezadowolenie przy urnie ... wyborczej.

    Ja jestem bardzo zadowolony z prezydenta Sygmy.

    > Tylko na kogo by tu ... JKM chyba jedynie.

    Nie chcę JKM -- wolę Sygmę!!!

    Nie bój się -- to jak nowotwór. Tu załatasz -- tam utracą znowu...
    Chory jest układ sterowania, nie pojedyncza (źle rozmnażająca się)
    komórka... Niby można zabić wszystkie źle rozmnażające się komórki
    (pospłacać fatalne zobowiązania) ale przy raku natychmiast powstaną
    nowe dziury... Doraźne pomaganie może dać skutek w nielicznych
    wypadkach, ale globalnie tego rozwiązać nie można bez naprawy
    ,,układu sterowania''.

    > No:
    > -tak znowu "wszyscy" to nie,

    Wszyscy -- babcia też. ;)

    > -jak zawierali, to wydawalo sie to dobra opcja i malo ryzykowna.

    Bardzo ryzykowną, ale no risk -- no fun. ;)

    > A kto jest winien temu, ze zlotowka tak padla?

    To nie złotówka padła, ale franek skoczył. I będzie skakał, bo
    Szwajcaria EXPORTUJE nie samochody czy zegarki, ale franki. :)

    > "Wszyscy" ? No to teraz "wszyscy" zaplaca :-)
    > - w zlotowkach czesto nie mogli, bo im normy narzucone przez KNF
    > zabranialy. Chociaz ... dzieki temu byc moze banki nie padly

    > - a jakby tak oprocentowanie w zlotowkach w gore skoczylo ?

    Skakało w przeszłości wielokrotnie.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'