  • 1. Data: 2015-08-06 12:29:35
    Temat: ExMeritum - przymusowa wymiana kart
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Mailem przypełzło.

    "Szanowny Kliencie,

    W związku ze zmianą organizacji płatniczej z Visa na MasterCard,
    wysłaliśmy do Ciebie nową kartę płatniczą oraz nowy kod PIN. Przesyłki
    otrzymasz w osobnych kopertach - powinny dotrzeć do Ciebie najpóźniej
    31.08.2015 r.

    Nowa karta Mastercard posiada takie same funkcjonalności, jak
    dotychczasowa karta Visa. Dodatkowo, umożliwia dokonywanie transakcji
    zbliżeniowych. Karta sygnowana jest logiem Alior Banku, który jest
    właścicielem marki Meritum Bank.

    Aby aktywować kartę MasterCard wystarczy [blabla]

    Stara karta Visa przestanie działać w ciągu 3 dni po aktywacji karty
    Mastercard. Wyłączenie wszystkich kart Visa planowane jest na 4 kwartał
    br., dlatego rekomendujemy aktywację kart MasterCard najpóźniej do końca
    września."

    --
    Imka

  • 2. Data: 2015-08-06 18:52:24
    Temat: Re: ExMeritum - przymusowa wymiana kart
    Od: Netx <n...@c...pl>

    W dniu 2015-08-06 o 12:29, Imka pisze:
> [...]
    > Mastercard. Wyłączenie wszystkich kart Visa planowane jest na 4 kwartał
    > br., dlatego rekomendujemy aktywację kart MasterCard najpóźniej do końca

    Też dostałem e-maila. Ciekawe czy w tej Mastercard można wyłączyć
    płatności zbliżeniowe?

  • 3. Data: 2015-08-07 11:27:19
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Imka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mastercard. Wyłączenie wszystkich kart Visa planowane jest na 4 kwartał
    > br., dlatego rekomendujemy aktywację kart MasterCard najpóźniej do końca

    A zostawiłem sobie konto w Meritum (zmieniając na to z gwarancją) tylko
    dlatego, że karta niezbliżeniowa. :(.
    P.G.

  • 4. Data: 2015-08-07 12:24:43
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 7 Aug 2015 11:27:19 +0200, Piotr Gałka napisał(a):

    > A zostawiłem sobie konto w Meritum (zmieniając na to z gwarancją) tylko
    > dlatego, że karta niezbliżeniowa. :(.

    A ja w ogóle zakładałam konto w Meritum żeby mieć niezbliżeniową
    debetówkę :)

    Podsumowując, było to konto:
    - nie-Alior;
    - bezpłatne bezwarunkowo;
    - bez paypassa.

    Zmieniły się wszystkie trzy parametry, które brałam pod uwagę zakładając
    to konto, a tylko dwa lata minęły. Pora się rozwieść.

    --
    Imka