  • 1. Data: 2015-08-07 11:41:05
    Temat: Bank wysyła cudzą korespondencję na mój adres
    Od: kecef <n...@n...no>

    Proszę o jakieś rady, co można zrobić z tym, żeby bank nie wysyłał na
    mój adres cudzej korespondencji.
    Informowałem bank, żeby nie wysyłał na mój adres cudzej korespondencji,
    ponieważ nie mieszka tu ta osobo do której list był adresowany.
    Składałem reklamacje. Nic to nie dało. Bank twierdzi, że bez zgody
    właściciela konta nie może zmienić adresu do korespondencji. Ale zrobią
    co mogą, aby sytuacja się nie powtórzyła.
    Tylko dlaczego nadal otrzymuję cudzą korespondencję?

    Proszę o jakieś rady.

  • 2. Data: 2015-08-07 12:15:08
    Temat: Re: Bank wysyła cudzą korespondencję na mój adres
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "kecef" napisał w wiadomości grup

    > Proszę o jakieś rady.

    Jeżeli chcesz dopiec adresatowi zgłoś w banku, że zgodnie z Twoją wiedzą
    adresat zmarł.

    Jeżeli chcesz tylko mieć z tym spokój, po prostu to wywalaj.

  • 3. Data: 2015-08-07 12:20:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 Aug 2015 11:41:05 +0200, kecef napisał(a):
> [...]
    > co mogą, aby sytuacja się nie powtórzyła.
    > Tylko dlaczego nadal otrzymuję cudzą korespondencję?

    Klient sobie zazyczyl, to czemu mieliby przestac wysylac ?

    A Ty powinienes sie nie denerwowac, tylko wrzucac do zwrotow.

    Mozesz do KNF czy GIODO napisac, bo mi to wyglada na narazenie
    tajemnicy bankowej :-)

    Przeczytac ustawy pocztowe moze warto - otwieranie cudzej
    korespondencji chyba karalne, ale bo to wiadomo czy tak calkiem
    cudza? Trzeba otworzyc i przeczytac, moze tam bank do uregulowania
    debetu wzywa a potem komornika przysle, a ten nie bedzie patrzyl kto
    mieszka, tylko zajmowal, skoro ma nakaz :-)

    J.

  • 4. Data: 2015-08-07 12:56:02
    Od: kecef <n...@n...no>

    W dniu 07.08.2015 o 12:20, J.F. pisze:

> [...]
    > debetu wzywa a potem komornika przysle, a ten nie bedzie patrzyl kto
    > mieszka, tylko zajmowal, skoro ma nakaz :-)

    Właśnie mi na to wygląda, że to wezwania do zapłaty należnych
    zaległości, bo nie przychodzą w regularnych odstępach.
    Tylko dziwi mnie trochę sytuacja, w której bank nie może zmienić adresu
    do korespondencji, na adres zameldowania, skoro ten pierwszy jest
    błędny/nieprawdziwy.

  • 5. Data: 2015-08-07 13:52:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 12:56:03 UTC+2 użytkownik kecef napisał:
> [...]
    > Tylko dziwi mnie trochę sytuacja, w której bank nie może zmienić adresu
    > do korespondencji, na adres zameldowania, skoro ten pierwszy jest
    Ale na jakiej podstawie ma zmienić adres?
    Klient podał adres do korespondencji zgodnie z tym bank tam wysyła.
    Popatrz na to od Swojej strony- podajesz bankowi adres do korespondencji a on w
    pewnym momencie wysyła na jakiś inny adres(np. zameldowania) A tam absolutnie żadnej
    korespondencji bankowej nie chciałeś.

  • 6. Data: 2015-08-07 13:53:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 12:15:09 UTC+2 użytkownik MarekZ napisał:
    > adresat zmarł.
    Poproszą o akt zgonu
    > Jeżeli chcesz tylko mieć z tym spokój, po prostu to wywalaj.

    To najlepsze rozwiązanie

  • 7. Data: 2015-08-07 13:56:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 sierpnia 2015 12:20:40 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Klient sobie zazyczyl, to czemu mieliby przestac wysylac ?
    Dokłądnie
    > A Ty powinienes sie nie denerwowac, tylko wrzucac do zwrotow.

    Te nowe tzw euroskrzynki szuflady na zwroty chyba nie mają.
    Zresztą sa reóżni operatorzy pocztowi i który niby te zwroty miałby obsługiwać?
    BBanki coraz częściej z InPostu korzystają zamiast PP bo taniej
    > Mozesz do KNF czy GIODO napisac, bo mi to wyglada na narazenie
    > tajemnicy bankowej :-)

    Niby jakiej? Gość zapewne pisemnie podał adres na który chce korespondencję i skoro
    go nie zmienił to jego wole szanują.
    Zwykłe listy do kosza, poleconych i ZPO nie odbierać i zapomnieć o temacie

  • 8. Data: 2015-08-07 14:29:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1jeukpyrd3o75.10gjm2y7wqugc$....@4...net

    > Mozesz do KNF czy GIODO napisac, bo mi to
    > wyglada na narazenie tajemnicy bankowej :-)

    Tobie wiele rzeczy wygląda niepoprawnie. :)
    Ale zazwyczaj Twoje myślenie nie jest poprawne.

    Klient podał adres -- bank tam śle. Nie jest obowiązkiem
    banku sprawdzanie poprawności adresu. Jeśli wiesz, że
    bank narusza tajemnicę, zapewne znasz sprawę z bliska. ;)
    Wiesz, że klient podał nie ten adres, na który bank wysyła.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2015-08-07 14:32:28
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    oglegroups.com...

    > Poproszą o akt zgonu

    Nic podobnego. Przetrenowałem to. ;-)

  • 10. Data: 2015-08-07 14:59:23
    Od: kecef <n...@n...no>

    W dniu 07.08.2015 o 13:52, Kris pisze:
> [...]
    pewnym momencie wysyła na jakiś inny adres(np. zameldowania) A tam absolutnie żadnej

    Na takiej, że ja (osoba zamieszkała pod tym adresem i okazująca bankowi
    dowód osobisty) stwierdzam, że to moja skrytka/adres i nie życzę sobie
    dostawać niezamówionej korespondencji/SPAMu ?