  • 1. Data: 2015-08-07 07:31:10
    Temat: Gdzie najlepsza oferta depozytowa poza PL?
    Od: "J.D." <f...@c...ua>

    Zakładając że jeśli po wyborach rzeczywiście zaczną się cyrki z
    "ratowaniem" frankowych kredyciarzy, wprowadzaniem podatku bankowego
    itd. to efektywne oprocentowanie kont i lokat w Polsce stanie się
    prawdopodobnie bardzo nieatrakcyjne.
    Gdzie w takiej sytuacji najlepiej było by przenieść depozyty? W których
    krajach banki oferują najlepsze oprocentowanie i niskie podatki od zysku
    z lokat?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-08-07 07:44:37
    Temat: Re: Gdzie najlepsza oferta depozytowa poza PL?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 07 Aug 2015 07:31:10 +0200, J.D. napisał(a):

    > Zakładając że jeśli po wyborach rzeczywiście zaczną się cyrki z
    > "ratowaniem" frankowych kredyciarzy,

    Jak to po wyborach? Przecież one już się zaczęły.

  • 3. Data: 2015-08-07 08:51:46
    Od: "J.D." <f...@c...ua>

    W dniu 2015-08-07 o 07:44, jureq pisze:

    > Jak to po wyborach? Przecież one już się zaczęły.

    Mam na myśli faktyczne zmiany. To z frankowiczami chyba się jeszcze
    nawet nie uprawomocniło, a podatki bankowe, "repolonizacja" to póki co
    pajacowanie polityków, jeśli wejdzie to dopiero po wyborach.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2015-08-07 09:49:59
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "J.D." napisał w wiadomości grup

    > Mam na myśli faktyczne zmiany. To z frankowiczami chyba się jeszcze nawet
    > nie uprawomocniło, a podatki bankowe, "repolonizacja" to póki co
    > pajacowanie polityków, jeśli wejdzie to dopiero po wyborach.

    Co masz przeciwko "repolonizacji"?

  • 5. Data: 2015-08-07 09:54:18
    Od: Rafał <m...@a...invalid>

    W dniu 07.08.2015 o 09:49, MarekZ pisze:
    > Co masz przeciwko "repolonizacji"?

    Getin i PKO BP, np. ja to mam.

  • 6. Data: 2015-08-07 10:57:46
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MarekZ" <b...@...pl> writes:

    > Użytkownik "J.D." napisał w wiadomości grup

    > Co masz przeciwko "repolonizacji"?

    Nic, pytanie jak będzie przeprowadzona i czy nie stanie się
    nacjonalizacją(w sensie: zbiorem kolejnych synekur dla "biernych,
    miernych, ale wiernych)
    KJ
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Good day to deal with people in high places; particularly lonely stewardesses.

  • 7. Data: 2015-08-07 11:12:36
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości grup

    > Nic, pytanie jak będzie przeprowadzona i czy nie stanie się
    > nacjonalizacją(w sensie: zbiorem kolejnych synekur dla "biernych,
    > miernych, ale wiernych)

    No fakt, takie zagrożenie jest.

    Z rynku akcji nie skupią - nie mają kasy a tam trzeba płacić prawdziwymi
    pieniędzmi. Nasuwa się scenariusz: dojebmy sektorowi jak najmocniej, może
    choć niektórzy będą chcieli sprzedać nam taniej. :) Tylko trzeba by to
    odpowiednio wybalansować, żeby nie padły banki, bo wszystkie "gwarancje" to
    tez ułuda.

    Inna rzecz, że faktycznie gdyby miały z tego powstać twory getinopodobne, to
    już sam nie wiem co lepsze.

  • 8. Data: 2015-08-07 12:54:20
    Od: "Antymek" <f...@h...pl>

    Użytkownik "J.D." <f...@c...ua> napisał w wiadomości

> [...]
    > krajach banki oferują najlepsze oprocentowanie i niskie podatki od zysku z

    Depozyty najlepiej przenieść do krajów gdzie nie rządzi czarna watykańska
    partia.
    Do krajów w których watykańska partia nie wysysa pieniędzy z budżetu
    państwa.
    W Polsce, niestety, czarni wysysaja duże pieniądze z budżetu państwa.

  • 9. Data: 2015-08-07 13:57:03
    Od: "J.D." <f...@c...ua>

    W dniu 2015-08-07 o 12:54, Antymek pisze:

    > Depozyty najlepiej przenieść do krajów gdzie nie rządzi czarna watykańska
    > partia.

    Ale jakieś konkretne kraje masz na myśli? Zasadniczo jest mi ganz egal
    jaka jest w danym państwie religia czy opcja polityczna, byle procent
    był dobry a banki wypłacalne.

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2015-08-07 14:49:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.D." mq1fql$kno$...@n...news.atman.pl

> [...]
    frankowych kredyciarzy, wprowadzaniem podatku
    > bankowego itd. to efektywne oprocentowanie kont i lokat w Polsce stanie się

    IMO banki wyrównają -- frankowicze zapłacą nie w kursie, ale jakoś inaczej.
    Bank jest silny -- nie pozwoli pomiatać sobą urzędnikowi, który ma mleko
    pod nosem, jeśli chodzi o dojrzałość mentalną, nie zaś biologiczną.

    Bank wie, że nie on odpowiada za kursowanie walut, więc sumienie
    nie nakaże mu ratowania frankowicza.

    Bank wie, że do życia potrzebuje klientów -- zadowolonych i mądrych
    klientów. Jeśli trzeba kogoś zabić (skazać na głodową śmierć) lepiej
    zabijać ludzi nieodpowiedzialnych, nie zaś pracowitych i ostrożnych.

    Bank nie padnie (galeria też) ale stosownie zabezpieczy swoje interesy.
    A kogo obciąży kosztami? -- sprawców zamieszania. Dlaczego? Bo to bankowi
    opłaca się. Jeśli zginą ludzie mądrzy -- zginie bank, ale jeśli zginą
    ludzie niemądrzy -- bank rozwinie się.

    Bank potrzebuje do życia klientów -- głównie kredytobiorców.
    Ale potrzebuje nie tych, co tylko biorą, lecz potrzebuje tylko
    tych, co i biorą, i spłacają na czas. [ja podpadłem już Panu
    Prezydentowi Sygmie -- spóźniłem się ze spłatą raty... 34 grosze
    spłaciłem parę dni po terminie... były różne zobowiązania, po
    prostu tak krawiec kraje, jak mu staje... nie biję się w piersi
    tylko dlatego, że nie jestem kobietą]

    > Gdzie w takiej sytuacji najlepiej było by przenieść depozyty?

    Do Szwajcarii chyba nie. ;)

    > W których krajach banki oferują najlepsze oprocentowanie i niskie podatki od zysku
    z lokat?

    W których dają najlepsze gwarancje? :)

    Nie wiem. :) Nie znam tych odpowiedzi.

    --