  • 21. Data: 2002-04-04 13:49:39
    Temat: Re: Ten konkurs Bankiera
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > Wszystko się zmienia bardzo szybko:)
    > Wasz pomysł zostanie zaadoptowany na stronie konkursowej "Życiowy Plan",
    > gdzie pojawi się już na początku przyszłego tygodnia.

    pomysly kosztuja

  • 22. Data: 2002-04-04 13:52:47
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A tak poza tym jakie dane identyfikacyjne należy przesyłać na podany
    adres?
    > Wall.

    a co tez masz n>10 adresow mailowych???
    He, he - jakbm tak zaczal dodawac aliasy do swoich domen... albo uzyl
    funkcji catch-all... O kurde ;)))
    Wszystkie glosowania w sumie moje.

  • 23. Data: 2002-04-04 14:16:47
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Bankier.pl" <k...@o...bankier.pl> napisał w wiadomości
    > Brawa za inicjatywe!

    Prosze nie podkradac pomyslow ;p
    Mam nadzieje, ze nagrody beda bardzo atrakcyjne skoro odebraliscie nam ten
    dreszczyk emocji zwiazany z hazardem ;).

    Maciej

  • 24. Data: 2002-04-04 14:29:11
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Prosze nie podkradac pomyslow ;p
    > Mam nadzieje, ze nagrody beda bardzo atrakcyjne skoro odebraliscie nam ten
    > dreszczyk emocji zwiazany z hazardem ;).

    Kurde....
    Tak lazlem wczoraj w Hicie i widze reklame kredyt Mulidom ja stawiam na
    Multi! :)
    Nie papugoac! :)

  • 25. Data: 2002-04-04 15:55:00
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Kurde....
    > Tak lazlem wczoraj w Hicie i widze reklame kredyt Mulidom ja stawiam na
    > Multi! :)
    > Nie papugoac! :)

    Muszę Wam z nieukrywaną radością powiedzieć, że odkryłem spiskowca - tfuuu,
    dobroczyńcę. Jest nim ..., albo nie sam dobrze wytypuję na Bankierze.
    Ten zalążek bukmacherski bardzo mi się spodobał - szkoda że wygasł. No ale
    jeśli sponsor na Bankierze da więcej to warto poczekać.

  • 26. Data: 2002-04-04 17:32:58
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > Ten zalążek bukmacherski bardzo mi się spodobał - szkoda że wygasł. No ale
    > jeśli sponsor na Bankierze da więcej to warto poczekać.

    wszystko popsul ten bankier!
    czy satysfakcja z jakiejs tam wartosciowej nagrody przewyzszylaby
    przyjemnosc z otrzymania kilkunastu przelewow 1 groszowych???
    dla mnie - nie

  • 27. Data: 2002-04-04 18:04:49
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > wszystko popsul ten bankier!
    > czy satysfakcja z jakiejs tam wartosciowej nagrody przewyzszylaby
    > przyjemnosc z otrzymania kilkunastu przelewow 1 groszowych???
    > dla mnie - nie

    To sie nazywa komercja. I zdaje sie o czyms takim jest kinowy Tytus.

    MichalL

  • 28. Data: 2002-04-05 10:32:37
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Thu, 04 Apr 2002 19:32:58 +0200, bromden <b...@p...gazeta.pl>
    napisał(a):

    > wszystko popsul ten bankier!
    > czy satysfakcja z jakiejs tam wartosciowej nagrody przewyzszylaby
    > przyjemnosc z otrzymania kilkunastu przelewow 1 groszowych???
    > dla mnie - nie
    To może wytypujemy kiedy bankier.pl przedstawi zasady konkursu ;-)

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for