  • 1. Data: 2002-04-04 09:56:52
    Temat: Ten konkurs Bankiera
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Poszedlem po rozum do glowy i przelalem kase bezposrednio za internet z
    BZWBKa - ale coraz mniej mi sie on podoba.
    Tutaj dyskutujemy o wyzszosci swiat a ich system jest tragiczny wrecz.
    Mniejsza z tym.

    Tak sobie szukajac bezplatnej infolinii do nich przypadkiem zobaczy;lem
    sonde - z pytaniami jak raz pasujacymi do konkursu Bankiera - czyli... moze
    to BZWBK jest fundatporem tych nagrod... Z drugiej strony jak to ma dzialac
    tak jak te ich przelewy...

    Jakos laze spowrotem po serwisie ale nie moge tej diabelskiej sondy
    znalezc.. moze sprawka ciasteczek.. nie wiem.

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-04-04 10:27:03
    Temat: Re: Ten konkurs Bankiera
    Od: s...@i...pl

    To moze byc tez GE Bank Mieszkaniowy. Tez maja promocje kupa rzeczy na 0%.

  • 3. Data: 2002-04-04 10:33:47
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > To moze byc tez GE Bank Mieszkaniowy. Tez maja promocje kupa rzeczy na 0%.

    Hehe... moze niech kazdy poda swoje typy. Zobaczymy kto wygra ;)
    Albo jeszcze lepiej... zrobmy konkurs. Zwycierzcy kazdy z uczestnikow
    konkursu wysle tradycyjny 1 groszowy przelew ;).

    Maciej

  • 4. Data: 2002-04-04 10:58:33
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > Hehe... moze niech kazdy poda swoje typy. Zobaczymy kto wygra ;)
    > Albo jeszcze lepiej... zrobmy konkurs. Zwycierzcy kazdy z uczestnikow
    > konkursu wysle tradycyjny 1 groszowy przelew ;).

    kazdemu zwyciezcy?

    moj typ: GE Bank Mieszkaniowy

  • 5. Data: 2002-04-04 11:06:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "bromden" <b...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > kazdemu zwyciezcy?

    kazdy kto obstawi dobrze dostanie
    liczba osob typujacych/ ilosc zwyciezcow

    Nie mam jeszcze do konca sprecyzowanego pomyslu jak to mialoby wygladac
    organizacyjnie, ale jesli macie ochote na taka zabawe sprobuje przygotowac
    jakis interfejs do obslugi zakladow ;).
    Aha, nie biore nawet pod uwage, ze przeslanie 'wygranych' bedzie odbywac sie
    inaczej niz przegrany=>zwyciezca [czyli bezposrednio].

    Maciej

  • 6. Data: 2002-04-04 11:12:28
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    sie
    > inaczej niz przegrany=>zwyciezca [czyli bezposrednio].

    eee jak jeden grosz, to nawet jak bedzie 1000 uczestnikow :)
    Spoko ja wchodze!

  • 7. Data: 2002-04-04 11:29:20
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > kazdy kto obstawi dobrze dostanie
    > liczba osob typujacych/ ilosc zwyciezcow

    groszy??
    moze lepiej kazdy przegrany placi 1 grosz kazdemu wygranemu?

    > Nie mam jeszcze do konca sprecyzowanego pomyslu jak to mialoby wygladac
    > organizacyjnie, ale jesli macie ochote na taka zabawe sprobuje przygotowac
    > jakis interfejs do obslugi zakladow ;).

    szkoda czasu, niech sie wszystko rozegra w watku

  • 8. Data: 2002-04-04 11:41:28
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > szkoda czasu, niech sie wszystko rozegra w watku

    watek zniknie i co? lepije zalozyc jakas stroniczke i od czasu do czasu
    przypominac :)

  • 9. Data: 2002-04-04 11:46:02
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > groszy??
    > moze lepiej kazdy przegrany placi 1 grosz kazdemu wygranemu?

    A kto bedzie mial tyle ciepliwosci zeby wyslac np 20 czy 30 przelewow? ;)
    Nie mowiac o tym, ze moze zabraknac np. hasel jednorazowych ;). Ale jak
    chcecie.

    > szkoda czasu, niech sie wszystko rozegra w watku

    Moze byc i tak...

    Maciej

  • 10. Data: 2002-04-04 11:53:34
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    > Użytkownik "bromden" <b...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    Może być!

    > A kto bedzie mial tyle ciepliwosci zeby wyslac np 20 czy 30 przelewow? ;)
    > Nie mowiac o tym, ze moze zabraknac np. hasel jednorazowych ;). Ale jak
    > chcecie.

    Ja bym miał cierpliwość ale czy gracze będą mieli? :)

    Wchodze i pozdrawiam Wall -a swojego typu jeszcze nie mam. Jak się
    zastanowię dam znać. :))