  • 11. Data: 2002-04-04 12:04:27
    Temat: Re: Ten konkurs Bankiera
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Wchodze i pozdrawiam Wall -a swojego typu jeszcze nie mam. Jak się>
    zastanowię dam znać. :))

    No ale wlasnie - moze ukryc kto co typuje - bo tak to sie wzyscy zasugeruja
    i co? Jak zaklady bukmacherskie to zaklady :)

  • 12. Data: 2002-04-04 12:07:40
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > watek zniknie i co? lepije zalozyc jakas stroniczke i od czasu do czasu
    > przypominac :)

    kazdy musi przyslac wypelniony pisemnie formularz
    z formulka 'zgadzam sie na przetwarzanie danych osobowych ...'
    oraz 'zgadzam sie na egzekucje dlugow ...'

    AMRA, przygotuj regulamin, formularze, website,
    czy masz cos lepszego do roboty?

  • 13. Data: 2002-04-04 12:11:46
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    > zastanowię dam znać. :))
    >
    > No ale wlasnie - moze ukryc kto co typuje - bo tak to sie wzyscy
    zasugeruja
    > i co? Jak zaklady bukmacherskie to zaklady :)

    Tak? A jak chcesz to zrobić?
    Wall

  • 14. Data: 2002-04-04 12:20:27
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Tak? A jak chcesz to zrobić?

    no niech zaufana osoba zbiera wszystkie zgoszenia :))) ekhem - a odpisuac
    kurde mam wlasnie ostatnio co robic ;)))

  • 15. Data: 2002-04-04 12:22:38
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    > no niech zaufana osoba zbiera wszystkie zgoszenia :))) ekhem - a odpisuac
    > kurde mam wlasnie ostatnio co robic ;)))

    ja też... :))) ekhem...

  • 16. Data: 2002-04-04 13:25:30
    Od: "Bankier.pl" <k...@o...bankier.pl>

    Brawa za inicjatywe!

    Bankier.pl po konsultacji ze sponsorem naszego konkursu, dla ktorego
    najwazniejsze jest zdanie klientow, postanowil zorganizowac kolejny.

    Osoba, która poprawnie wytypuje instytucje finansowa, ktora jest sponsorem
    konkursu "Zyciowy Plan" otrzyma wartosciowa nagrode
    (o wartosci wielokrotnie przewyzszajacej 1 grosz...)

    Typy prosimy wysylac na konto k...@b...pl

    Powodzenia!

    Bankier.pl

  • 17. Data: 2002-04-04 13:36:29
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > Osoba, która poprawnie wytypuje instytucje finansowa, ktora jest sponsorem
    > konkursu "Zyciowy Plan" otrzyma wartosciowa nagrode
    > (o wartosci wielokrotnie przewyzszajacej 1 grosz...)

    a jezeli wygra wiecej niz jedna osoba?

  • 18. Data: 2002-04-04 13:45:16
    Od: "Bankier.pl" <k...@o...bankier.pl>

    Wszystko się zmienia bardzo szybko:)
    Wasz pomysł zostanie zaadoptowany na stronie konkursowej "Życiowy Plan",
    gdzie pojawi się już na początku przyszłego tygodnia.
    Oglądajcie nasz serwis http://www.bankier.pl/konkurs/k01/ a dowiecie się
    więcej.

    Prosimy bardzo, nie przysyłajcie maili z odpowiedziami na podany przeze mnie
    we wcześniejszym poście adres.

    Powodzenia!

    Bankier.pl

  • 19. Data: 2002-04-04 13:47:55
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "bromden" <b...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > a jezeli wygra wiecej niz jedna osoba?

    No właśnie? Czy będzie losowanie losowania?
    A tak poza tym jakie dane identyfikacyjne należy przesyłać na podany adres?
    Wall.

  • 20. Data: 2002-04-04 13:48:02
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Prosimy bardzo, nie przysyłajcie maili z odpowiedziami na podany przeze
    mnie
    > we wcześniejszym poście adres.

    Czuje sie kurde inwigilowany. no ale najwazniejsze, ze czytaja :)