  • 1. Data: 2002-04-04 08:42:35
    Temat: Braki w ofercie mBanku
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Znaleziono podobno braki w ofercie mBanku - zobaczcie sami ;-)

    http://www.pr24.pl/eogroup/pr24/firmy/mBank/konferen
    cje/slides001.jsp

    PZDR
    Patronik

  • 2. Data: 2002-04-04 09:35:16
    Temat: Re: Braki w ofercie mBanku
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> wrote in message
    > Wchodzę na jakiegoś czata i oprócz mnie jest tylko
    > @admin ... o co biega ?

    Zamknij okienko czata i na tym pod spodem kliknij na
    ogloszenia_prasa.pdf. zobaczysz te "braki"...

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp

  • 3. Data: 2002-04-04 09:36:21
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości
> [...]
    http://www.pr24.pl/eogroup/pr24/firmy/mBank/konfer
    encje/slides001.jsp

    Wchodzę na jakiegoś czata i oprócz mnie jest tylko

    Sark

  • 4. Data: 2002-04-04 09:45:36
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wchodzę na jakiegoś czata i oprócz mnie jest tylko
    > @admin ... o co biega ?

    Nie wchodz na czata tylko spojrz na obrazek... Masz napisane wielkimi
    literami...
    BRAK PROWIZJI... ;)

    Maciej

  • 5. Data: 2002-04-04 10:59:24
    Od: "krab" <k...@h...pl_______>

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wchodzę na jakiegoś czata i oprócz mnie jest tylko
    > @admin ... o co biega ?

    czat odbył się w dniu wczorajszym
    mozna powiedziec, ze jak wiekszosc czatow mbankowych byl bardzo interesujacy
    jedyne pytania jakie pojawialy sie na ekranie to np
    - czy obraziliscie sie na wyborcza, za to ze nie dali wam najlepszej oceny z
    mozliwych
    - swietny pomysl z czatem - czy takie czaty beda sie odbywac jeszcze w
    przyszlosci
    - ale jestescie super - czy dawno juz dzialacie
    i inne podobne bzdety
    Z oswiadczen osobnika o symbolu 'mbank' mozna sie tez bylo dowiedziec, ze
    nie lubi radia, bo to kiepski srodek przekazu i dlatego w radiu reklam nie
    bedzie i juz
    W ciagu niecalej 1/2 godziny mojego tam pobytu - pytania i odpowiedzi
    pojawialy sie na ekranie nie czesciej niz jedna linijka na 3-4 minuty -
    wialo wiec okropną nudą

    poniewaz czat dotyczyl tylko i wylacznie reklamy mbankowej i niczego innego,
    usilowalem sie dowiedziec czemu facet reklamujacy mbank chodzi boso i bez
    skarpetek - niestety jak nalezy sie domyslic - moje pytanie nie zostalo
    zauwazone - najwyrazniej bylo niewygodne :-))) no ale chyba wszyscy dobrze
    wiedza (np z mbankowego forum), ze jesli jakies pytanie jest niewygodne - to
    pozostaje u nich bez odpowiedzi (np pytania o bledne dzialanie zlecen
    stalych - czy tez kaprys zadania oryginalu dokumentow)
    :-)