  • 11. Data: 2002-02-21 11:10:12
    Temat: Re: Teleserwis pekao
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    Użytkownik "Marcin Wyszomierski" <f...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:a52ilc$s7e$1@szmaragd.futuro.pl...

    > To zupelnie inna rzecz, sms do kolegi ..., czym innym jest umiejetnosc
    > wspolpracy danego operatora z Teleserwise'm. Mozesz to sprawdzic wysylajac
    > zapytanie do Teleserwisu ze Ery, Idei, a nastepnie z Plusa.

    To nie jest umiejetnosc wspolpracy operatora z Teleserwisem, tylko
    umiejetnosc obslugi przychodzacych SMS-ow przez bank.
    Nie jest wina klienta (czy sieci GSM), ze szanowny bank podpisal umowe tylko
    z jedna siecia, a klienci uzywajacy telefonow "sieci obcych" sa obslugiwani
    przez terminal podpiety kabelkiem do peceta....

    Pzdr,

    Maciej

  • 12. Data: 2002-02-21 18:46:30
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    obslugiwani
    > przez terminal podpiety kabelkiem do peceta....

    Też tak myślę- bank powinien zadbać o jednakowe traktowanie klientów
    (przynajmniej w tej sprawie ;-)).
    Grzegorz

  • 13. Data: 2002-02-22 08:37:31
    Od: Marcin Wyszomierski <f...@n...pl>

    On Thu, 21 Feb 2002 12:10:12 +0100, Maciej Bebenek wrote:

    > To nie jest umiejetnosc wspolpracy operatora z Teleserwisem, tylko
    > umiejetnosc obslugi przychodzacych SMS-ow przez bank.

    Czyli umiejetnosc wspolpracy operatora z Teleserwisem, lub jak sobie
    zyczysz Teleserwisu z operatorem. Oczywiscie wspolpraca to obsluga SMS'ow,
    ale to jest oczywiste.

    > Nie jest wina klienta (czy sieci GSM), ze szanowny bank podpisal umowe tylko
    > z jedna siecia, a klienci uzywajacy telefonow "sieci obcych" sa obslugiwani
    > przez terminal podpiety kabelkiem do peceta....

    Z jakis powodow bank podpisal umowe akurat z tym operatorem. Nie jest wina
    banku, ze klient wybiera akurat takiego, czy innego operatora GSM.

    pozdrawiam
    --|mw|