  • 1. Data: 2004-01-02 11:22:35
    Temat: [Telepekao24] Nieuczciwe zachowanie
    Od: Ohm <o...@p...onet.pl>

    Jestem klientem Telepekao 24 od kilku lat.
    Niedawno zapytałem poprzez pocztę wewnętrzną, kiedy planują zmienić
    numery rachunków na IBAN-owe (chciałem wiedzieć, czy mogę spokojnie
    podać numer na formularzu polecenia zapłaty).
    Otrzymałem odpowiedź "Data przejścia na IBAN nie jest znana".
    Obśmiałem się, bo co to za bank, który nie planuje (chociażby w budżecie
    na ten lub przyszły rok) tej obowiązkowej operacji.

    A teraz... czytam, że Telepekao 24 będzie de facto likwidowane i
    zaczynam rozumieć - oni już wtedy wiedzieli, że zmiany Telepekao na IBAN
    po prostu NIE BĘDZIE.
    Tylko nie powiedzieli.
    W końcu - po co być uczciwym wobec wieloletniego klienta.

    Spadam do Multibanku

    Ohm

  • 2. Data: 2004-01-02 11:55:41
    Temat: Re: [Telepekao24] Nieuczciwe zachowanie
    Od: "Szymon Nitka" <s...@u...pl>

    Ohm napisał:

    > A teraz... czytam, że Telepekao 24 będzie de facto likwidowane i
    > zaczynam rozumieć - oni już wtedy wiedzieli, że zmiany Telepekao na IBAN
    > po prostu NIE BĘDZIE.
    > Tylko nie powiedzieli.

    Nie przesadzaj, w imię uczciwości wobec klienta
    mieliby wyjawić *bardzo* istotną kwestię dla firmy,
    dla jej pozycji na rynku, itp? Tego typu rzeczy nie
    są codziennością, więc obchodzi się z nimi bardzo
    delikatnie.

    Zejdź na ziemię :].

    Szy.

  • 3. Data: 2004-01-02 18:38:55
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Ohm <o...@p...onet.pl> wrote:
    > W końcu - po co być uczciwym wobec wieloletniego klienta.
    >
    > Spadam do Multibanku

    Oj... życzę Ci, żebyś się kiedyś nie zdziwił.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 4. Data: 2004-01-03 11:45:10
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    In news:3FF5547B.2020504@poczta.onet.pl,
    Ohm <o...@p...onet.pl> typed:

    > Spadam do Multibanku

    Dobra decyzja. Co prawda nikt ci nie da 100%
    gwarancji ze cos sie nie przytrafi niemilego
    (pare osob z grupy nawet to przeszlo) ale w
    oparciu o wlasne doswiadczenia wydaje mi sie
    ze w porownaniu z innymi bankami ryzyko tego
    jest duzo duzo mniejsze.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
    do/podczas wysłania tej wiadomości.