  • 1. Data: 2004-01-01 20:13:18
    Temat: VW przegial :(
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    Oczywiscie wg mnie przegieli. O co mi chodzi. Ano o to:
    "Stan konta na dzień: 31.12.2003, godz. 07:58:19"
    i nijak go nie idzie zaktualizowac. Rozumiem ze to chodzi o ostatni
    dzien roboczy, ale mogli uaktualnienie z popoludnia choc dac.
    A tak jestem pewnien ze moj przelew doszedl /wyslany rano dzien
    wczesniej/, a pieniazkow na nim nie mam.
    Okropny minus VW to to i ta jego offline'owosc pomiedzy wlasnymi
    kontami :(

  • 2. Data: 2004-01-01 20:30:44
    Temat: Re: VW przegial :(
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    6...@4...com,
    SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>:
> [...]
    > wczesniej/, a pieniazkow na nim nie mam.
    > Okropny minus VW to to i ta jego offline'owosc pomiedzy wlasnymi

    Pieniazki faktycznie na nim masz - stan konta nie zalezy od
    niezaktualizowanego wyswietlania. Gdybys sie zalogowal dzis przed wieczorem,
    to moglbys wowczas zaktualizowac, ale to nie wplyneloby na faktycznie saldo.

    (Oczywiscie nie bronie tego aspektu offline'owosci - dlatego VW uzywam tylko
    do oszczedzania i bankomatow. Przy pewnym zapasie salda te wady nie
    przeszkadzaja.)

    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-01-01 20:41:47
    Temat: Re: Re: VW przegial :(
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    >Pieniazki faktycznie na nim masz - stan konta nie zalezy od
    >niezaktualizowanego wyswietlania. Gdybys sie zalogowal dzis przed wieczorem,
    >to moglbys wowczas zaktualizowac, ale to nie wplyneloby na faktycznie saldo.

    troche nie rozumiem, to znaczy ze moglbym wyplacic te
    pieniadze, mimo ze ich nie widac, ani nie slychac na telefonicznym
    serwisie?

  • 4. Data: 2004-01-01 20:49:37
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    0...@4...com,
    SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>:

    > troche nie rozumiem, to znaczy ze moglbym wyplacic te
    > pieniadze, mimo ze ich nie widac, ani nie slychac na telefonicznym
    > serwisie?

    Jesli chodzi Ci o wyplate karta, to aktualizacje sa o 6 i 16 w dni
    powszednie i soboty.
    Jesli wyslales jak piszesz rano 30.12 - niestety nie piszesz, o ktorej
    godzinie rano ani z jakiego banku - to powinno byc zaksiegowane
    przynajmniej ok. 16 tego samego dnia. Ale rano 31.12 jeszcze nie bylo - moze
    wyslales tanim przelewem z BZWBK?

    W kazdym razie aktualizacja stanu wyswietlanego w serwisie nie odzwierciedla
    dostepnosci w bankomacie.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2004-01-01 20:58:20
    Temat: Re: Re: Re: VW przegial :(
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    Nie... dokladnie pieniazki wyslalem o godz. 11:15 z mbanku, wiec nie
    tak rano.

  • 6. Data: 2004-01-01 21:08:04
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    5...@4...com,
    SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>:
    > Nie... dokladnie pieniazki wyslalem o godz. 11:15 z mbanku, wiec nie
    > tak rano.

    A wiec III sesja, ktora w VW ksieguje sie ok. 18. Jesli, jak piszesz, bylo
    to 30.12, to stan z 31.12 powinien to uwzglednic, chyba ze cos zaleglo w
    KIR. Jesli przelew dotarl przed 16, to srodki powinny byc widoczne dla
    karty - sprobuj wyplacic.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2004-01-01 21:37:23
    Temat: Re: Re: Re: Re: VW przegial :(
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    >karty - sprobuj wyplacic.
    jutro wyplace a to juz pewnie zdazy sie i uaktualnic na www...
    Wlasnie, jak to dziala? Czy jest mozliwe ze w jednej sesji KIR
    wysle i w tej samej sesji w 2-gim banku (gdy ma o tej samej porze
    sesje) pieniazki wplyna?
    A poza tym jaka przyczyna przetrzymania pieniazkow w KIR moze byc, bo
    czasem sie zdarza ze przelew sie "spozni"?

  • 8. Data: 2004-01-01 22:10:56
    Od: "Marcel" <t...@w...pl>

    Użytkownik "RobertS" <u...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:bt201v$cdj$1@topaz.icpnet.pl...
> [...]

    wieczorem,
    > to moglbys wowczas zaktualizowac, ale to nie wplyneloby na faktycznie

    Ja sie juz loguje od wczoraj od godz 16-17 i mam ciagle stan z 30.12.2003
    , godz 21:25 ostatnie logowanie.

    31.12 skonczyly mi sie 2 lokaty i chcialem utworzyc 1 wieksza a tu klops
    nie aktualizuje sie. Widac bank pracowal 31.12 do 15:00 i dlatego po 16
    sie juz nie aktualizowalo. Cza czekac do 2.01 moze wtedy da sie cos zrobic

    Marcel

  • 9. Data: 2004-01-01 22:18:24
    Od: "RobertS" <u...@o...pl>

    n...@4...com,
    > jutro wyplace a to juz pewnie zdazy sie i uaktualnic na www...

    Wlasnie jak zauwazyles ostatnio sie samo slabo uaktualnia - mozesz sprobowac
    zalogowac sie rano i uaktualnicrecznie.

    > Wlasnie, jak to dziala? Czy jest mozliwe ze w jednej sesji KIR
    > wysle i w tej samej sesji w 2-gim banku (gdy ma o tej samej porze
    > sesje) pieniazki wplyna?

    Nie tylko mozliwe, ale jest to zdecydowanie normalna i najczestsza sytuacja.

    > A poza tym jaka przyczyna przetrzymania pieniazkow w KIR moze byc, bo
    > czasem sie zdarza ze przelew sie "spozni"?
    Moga byc problemy techniczne albo inne - dokladnie nie wiem. Ale chyba
    czesciej przyczyna jest opoznienie ksiegowania w banku docelowym.
    Poza tym niektore banki programowo opozniaja ksiegowanie ostatniej sesji do
    dnia nastepnego.

    --
    Robert

  • 10. Data: 2004-01-01 22:20:16
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    >Ja sie juz loguje od wczoraj od godz 16-17 i mam ciagle stan z 30.12.2003
    >, godz 21:25 ostatnie logowanie.
    a fakt, ja wtedy przed 8 rano sie logowalem

    >Widac bank pracowal 31.12 do 15:00 i dlatego po 16
    >sie juz nie aktualizowalo. Cza czekac do 2.01 moze wtedy da sie cos zrobic
    to nie mogli przed zamknieciem zaktualizowac recznie jakos? :)