  • 1. Data: 2004-01-01 20:36:15
    Temat: nr CVC/CVV2 w karcie kredytowej
    Od: "majcher" <l...@k...chip.pl>

    Czy zamazanie nr CVC/CVV2 w karcie kredytowej coś jej zaszkodzi?? W sensie
    płatności oczywiście.
    Chodzi o to że chcę go zatrzeć aby uniemożliwić transkakcje z użycien nru
    karty kredytowej wraz z nr CVC/CVV2. Ja go sobie zapamiętałem, więc jakby co
    to go użyję.

  • 2. Data: 2004-01-01 21:13:22
    Temat: Re: nr CVC/CVV2 w karcie kredytowej
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Thu, 1 Jan 2004 21:36:15 +0100, "majcher" <l...@k...chip.pl>
    wrote:

> [...]
    >karty kredytowej wraz z nr CVC/CVV2. Ja go sobie zapamiętałem, więc jakby co

    I tak jest on na pasku magnetycznym. A transakcje mo/to/io są i tak od
    ręki reklamowalne (w rozsądnych bankach).
    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2004-01-01 21:45:56
    Od: "Franz " <f...@W...gazeta.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> napisał(a):

    > I tak jest on na pasku magnetycznym.

    Jesteś tego pewien na 100%

    --
    Franz

  • 4. Data: 2004-01-01 22:50:32
    Od: "Mario" <M...@d...hej>

    "Adam Płaszczyca" <t...@o...org.pl> wrote in message

    > I tak jest on na pasku magnetycznym. A transakcje mo/to/io są i tak od
    > ręki reklamowalne (w rozsądnych bankach).

    CVV nie ma na pasku magnetycznym karty.
    Na tym wlasnie polega zabezpieczenie CVV ze podczas skimmingu go sie nie
    skopiuje.

    Pozdrawiam

    Mario

  • 5. Data: 2004-01-02 08:59:35
    Od: "Franz " <f...@W...gazeta.pl>

    Mario <M...@d...hej> napisał(a):

    > CVV nie ma na pasku magnetycznym karty.
    > Na tym wlasnie polega zabezpieczenie CVV ze podczas skimmingu go sie nie
    > skopiuje.

    No właśnie też byłem prawie pewien że tak jest, dlatego ze swoich kart go już
    dawno pozdrapywałem ;)

    --
    Franz

  • 6. Data: 2004-01-02 10:15:45
    Od: "VSS" <v...@p...pl>

    In news:fa39vvso59ed3bj1ubp75smpaigrv31pne@4ax.com,
    Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> napisał (a):

    > I tak jest on na pasku magnetycznym. A transakcje mo/to/io są i tak od
    > ręki reklamowalne (w rozsądnych bankach).

    Sądzę, że wątpię. Nie doszukałem się tego numeru na wielu kartach które
    odczytałem.
    --
    VSS
    sieci bezprzewodowe, tv przemysłowa, systemy alarmowe, sieci

  • 7. Data: 2004-01-02 19:53:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Thu, 1 Jan 2004 21:45:56 +0000 (UTC), "Franz "
    <f...@W...gazeta.pl> wrote:

    >Jesteś tego pewien na 100%

    Tak, przerabiałem na własnej skórze.

    Jeśli bank nie zwraca kasy niezwłocznie na konto, to taki bank trzeba
    omijać.
    --
    ___________ (R)

  • 8. Data: 2004-01-03 07:28:21
    Od: "Franz " <f...@W...gazeta.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> napisał(a):

    > Tak, przerabiałem na własnej skórze.
    > Jeśli bank nie zwraca kasy niezwłocznie na konto, to taki bank trzeba
    > omijać.

    Ja mam 99.9% pewności że CVV nie ma na pasku magnetycznym - poszukaj w googlu,
    to jest zabezpieczenie oparte na algorytmie kryptograficznym opracowane
    wlasnie po to by ograniczyc ilosc fraudow w internecie po skimmingu karty.

    --
    Franz

  • 9. Data: 2004-01-03 11:30:40
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "majcher" <l...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > karty kredytowej wraz z nr CVC/CVV2. Ja go sobie zapamiętałem, więc jakby

    Daruj sobie. W ecardzie na przykład nawet nie musisz CVV2 wpisywać, a
    transakcja przejdzie. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 10. Data: 2004-01-03 14:31:13
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)

    > From: o...@n...pl
    > [mailto:o...@n...pl] On Behalf Of Adam
    > Płaszczyca

    > I tak jest on na pasku magnetycznym.

    Chyba mylisz CVC2 z CVC. To dwie rozne rzeczy.

    --
    Wojciech Frabiński
    w...@w...pl