    From: Ohm <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [Telepekao24] Nieuczciwe zachowanie
    Date: Fri, 02 Jan 2004 12:22:35 +0100

    Jestem klientem Telepekao 24 od kilku lat.
    Niedawno zapytałem poprzez pocztę wewnętrzną, kiedy planują zmienić
    numery rachunków na IBAN-owe (chciałem wiedzieć, czy mogę spokojnie
    podać numer na formularzu polecenia zapłaty).
    Otrzymałem odpowiedź "Data przejścia na IBAN nie jest znana".
    Obśmiałem się, bo co to za bank, który nie planuje (chociażby w budżecie
    na ten lub przyszły rok) tej obowiązkowej operacji.

    A teraz... czytam, że Telepekao 24 będzie de facto likwidowane i
    zaczynam rozumieć - oni już wtedy wiedzieli, że zmiany Telepekao na IBAN
    po prostu NIE BĘDZIE.
    Tylko nie powiedzieli.
    W końcu - po co być uczciwym wobec wieloletniego klienta.

    Spadam do Multibanku

    Ohm